کونته: کاستا در چلسی می ماند و تلاش می کند

 سرمربی جدید تیم فوتبال چلسی تاکید کرد که برنامه ای برای جدایی دیه گو کاستا مهاجم اسپانیایی از این تیم ندارد.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از خبرگزاری فرانسه، گزارش های قبلی حاکی از آن بود که کاستا 27 ساله بعد از سپری کردن دو فصل در انگلیس، به باشگاه قبلی خود اتلتیکو مادرید بازمی گردد.
تصمیم آنتونیو کونته سرمربی چلسی برای به خدمت گرفتن میشی باتشوای مهاجم بلژیکی مارسی، گمانه هایی را در مورد جدایی کاستا از چلسی مطرح کرد.
کونته از اوایل ماه جاری میلادی و بعد از پایان سرمربیگری تیم ملی ایتالیا در جام ملت های اروپا (یورو) 2016، به طور رسمی هدایت چلسی را بر عهده گرفت. او مصمم است کاستا را نگه دارد. آبی های لندن با گل های کاستا در سال 2015 تحت سرمربیگری خوزه مورینیو، قهرمان لیگ برتر انگلیس شدند.
کونته روز سه شنبه در گفت و گو با تارنمای رسمی باشگاه چلسی گفت: کاستا بازیکن ما است. او بازیکن فوق العاده ای است. یک بازیکن با اهمیت بسیار و هیچ مشکلی نیست.
وی افزود: او با ما می ماند و سخت تلاش می کند. او از بازی کردن با هم تیمی هایش و با من راضی است. کاستا بازیکن چلسی است.
وی ادامه داد: او یک بازیکن مهم و بسیار قدرتمند و یکی از بهترین ها در جهان است. من مطمئنم او با ایده های ما گل های زیادی به ثمر خواهد رساند.
چلسی در بازی دوستانه بعدی خود، کورت زوما را در اختیار نخواهد داشت. وی بعد از آسیب دیدگی شدید زانو در دیدار ماه فوریه برابر منچستریونایتد، هنوز بهبود پیدا نکرده است، ولی کونته خاطرنشان کرد که وضعیت مدافع فرانسوی در حال پیشرفت است.
کونته در این باره گفت: زوما تمرینات هوازی را برای اولین بار شروع کرد.
وی در پاسخ به سوالی در مورد حضور این بازیکن 21 ساله گفت: ما برای بازگشت او به میادین فوتبال صبرمی کنیم.
کونته در این باره گفت: می دانیم که وی خوب می شود، ولی می دانم که برای بهبودی به زمان نیاز دارد. من همان مصدومیت را داشتم و براساس تجربه می دانم که بازیکن چه زمان آماده بازی است.

402/602

کد خبر: 663734

وب گردی

وب گردی