هفتمین جلسه کمیته نظارت و کمک به استقرار شرکتهای دانش بنیان در واحد یادگار امام(ره) شهرری

هفتمین جلسه کمیته نظارت و کمک به استقرار شرکتهای دانش بنیان در واحد یادگار امام(ره) شهرری با حضور دکتر موسوی رئیس واحد و اعضای کمیته در سالن کنفرانس ریاست برگزار شد.

به گزارش ایسکانیوز، در این جلسه دکتر سید فرج الله موسوی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد یادگار امام(ره) شهرری، با اشاره به سیاستها و برنامه های دکتر میرزاده رئیس دانشگاه آزاد اسلامی مبنی بر توجه ویژه واحدهای دانشگاهی به توسعه شرکتهای دانش بنیان به منظور ایجاد منابع مالی جدید برای کسب درآمدهای غیرشهریه ای، به اهمیت توسعه پژوهش و استقرار شرکت های دانش بنیان جهت کاهش وابستگی دانشگاه به شهریه دانشجوئی در راستای راهبردها و سیاستهای کلی دانشگاه اشاره و به صورت جدی بر راه اندازی وگسترش فعالیت شرکتهای دانش بنیان در دانشگاه آزاد اسلامی واحد یادگار امام(ره) شهرری تاکید کرد.

دکتر موسوی در ادامه ضمن اشاره به اقدامات اساسی انجام گرفته در حوزه شرکتهای دانش بنیان در واحد یادگار امام(ره) شهرری در سخنانی از تلاش و زحمات اعضای کمیته نظارت و کمک به استقرار شرکتهای دانش بنیان در واحد تقدیر کرد.

در ادامه دکتر علی اشجاران معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد یادگار امام(ره) شهرری ضمن تشکر از حمایت های و مساعدت دکتر موسوی در حوزه برنامه ریزی و امور اقتصادی دانش بنیان واحد، به ارائه گزارشی از فعالیتهای علمی و پژوهشی اعم از مقالات و کتابهای چاپ شده و همچنین اقدامات انجام گرفته جهت استقرار و راه اندازی شرکت های دانش بنیان در دانشگاه آزاد اسلامی واحد یادگار امام(ره) شهرری پرداخت.

در ادامه جلسه دکتر جمشید جمشید نجف پور مدیر حوزه برنامه ریزی و امور اقتصادی دانش بنیان واحد در گزارشی اهم فعالیتها و اقدامات انجام گرفته در حوزه برنامه ریزی و امور اقتصادی دانش بنیان این واحد دانشگاهی را تشریح کرد.

در ادامه، اعضای کمیته نظارت و کمک به استقرار شرکتهای دانش بنیان در واحد یادگار امام(ره) شهرری ضمن ارائه پیشنهادات خود با ورود به دستور کار جلسه، به نحوه استقرار و چگونگی سرمایه گذاری اقتصادی نیروگاه شهری در مقیاس کوچک توسط شرکتهای مختلف جهت استقرار دستگاه CCHP به منظور کاهش هزینه ها و فروش برق تولیدی در واحد یادگار امام(ره) شهرری، طرح تولید چای کیسه ای (دمنوش) با منشاء گیاهان دارویی و چگونگی درآمد زایی از امکانات موجود در دانشگاه پرداختند.

تصمیم گیری در خصوص تعدادی از طرح های ارائه شده بدلیل نیاز به بررسی بیشتر به جلسه بعد موکول شد.

20101

کد خبر: 663762

وب گردی

وب گردی