دانشگاه آزاد اسلامی در هفته ای که گذشت/افتتاح چند طرح عمرانی استان کرمان، انتصاب سرپرست واحد اصفهان و...

دانشگاه آزاد اسلامی در هفته ای که گذشت شاهد رویدادها و اتفاقات زیادی بود.

به گزارش ایسکانیوز، در ابتدای هفته گذشته آیت الله هاشمی رفسنجانی به همراه دکتر میرزاده در جریان سفر به استان کرمان از دانشگاه آزاد اسلامی این استان بازدید و چند طرح عمرانی را افتتاح کردند.

در ادامه اتفاقات مهم دانشگاه آزاد اسلامی از 26 تا 31 تیرماه را می خوانید.

شنبه 26 تیر 1395

آیت‌الله هاشمی رفسنجانی: امروز دانشگاه آزاد اسلامی در یک شیب بسیار تند برای تبدیل شدن به مرکزیت تحقیق و اطلاع علمی کشور قرار گرفته است

آیت‌الله هاشمی رفسنجانی، درخصوص توسعه تحصیلات تکمیلی در کشور با مدیریت دکتر میرزاده گفت: توسعه تحصیلات تکمیلی از اهداف سیاست های کلی دانشگاه آزاد اسلامی بوده و در برنامه های 5ساله دانشگاه مقرر شده بود سنگینی کار دانشگاه به سمت مقاطع تحصیلات تکمیلی و کیفیت حرکت کند.

مشروح این خبر در اینجا بخوانید

دکتر میرزاده: دانشگاه آزاد اسلامی طی یک برنامه 10 ساله در سطح استانداردهای بالا به عنوان رتبه یک منطقه و کشور و جزء صد دانشگاه برتر جهانی قرار خواهد گرفت

دکتر حمید میرزاده در جلسه دیدار با دانشگاهیان واحد سیرجان با اشاره به اهدای ساختمان دانشکده هنر و معماری واحد سیرجان توسط خانواده سعیدی به این دانشگاه، گفت: این خانواده از خانواده های نجیب و اصیل سیرجان هستند که از آنها بابت این اقدام خیر تشکر می کنم چرا که هم به توسعه علم کمک کردند و هم باعث شدند یاد پدر بزرگوارشان باقی مانده و این مجموعه در بافت قدیمی شهرستان سیرجان حفظ شود.

مشروح این خبر در اینجا بخوانید

بازدید دکتر میرزاده از شهرک فناوری آزاد دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمان

دکتر میرزاده که برای شرکت در هفتمین جلسه پایش امور استان ها به استان کرمان سفر کرده بود، در جریان ساخت شهرک فناوری آزاد واحد کرمان قرار گرفت.

مشروح این خبر در اینجا بخوانید

افتتاح مجتمع آزمایشگاهی و کارگاهی واحد سیرجان و رونمایی از تندیس دکتر باستانی پاریزی با حضور میرزاده

دکتر حمید میرزاده رئیس دانشگاه آزاد اسلامی به همراه رئیس واحد سیرجان، نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی، فرماندار و شهردار سیرجان، در بازدید از واحد سیرجان، مجتمع آزمایشگاهی و کارگاهی و مجتمع ورزشی این واحد را افتتاح کرد.

مشروح این خبر در اینجا بخوانید

حجت الاسلام عسکری: نحوه مدیریت در دانشگاه آزاد اسلامی مبتنی بر شور و مشورت است

معاون پارلمانی دانشگاه آزاد اسلامی در مراسم تودیع و معارفه رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد پرند گفت: دانشگاه آزاد اسلامی یادگار علمی و آموزشی مورد حمایت مادی و معنوی امام راحل(ره) است.

مشروح این خبر در اینجا بخوانید

علوی فاضل: اجرای طرح تجمیع3 رضایت مندی ارباب رجوع را به همراه دارد/اقدامات ویژه نهادهای نظارتی در دانشگاه آزاد اسلامی برای عملکرد هرچه بهتر فرآیندها

رئیس مرکز هماهنگی امور استانها و هیأت های امنای استانی دانشگاه آزاد اسلامی درباره اجرای طرح تجمیع 3 در دانشگاه آزاد اسلامی به ایسکانیوز گفت: طرح تجمیع 3 در حقیقت طرح روان سازی و کوتاه کردن فرآیندها و پروسه های اداری دانشگاه آزاد اسلامی است. این طرح در حقیقت ادامه طرح های ساماندهی و بهسازی مدیریتی و سازمانی دانشگاه است. دانشگاه با این طرح می خواهد فرایندهای اداری که در سازمان مرکزی متمرکز بوده را به استان ها واگذار کند و با این اقدام فرآیندهای دانشگاهی را کوتاه کند. این کار فقط کوتاه شدن فرآیندها همراه نخواهد بود، بلکه از سوی سازمان مرکزی هم نظارت بیشتری خواهد داشت. بدین معنا که تصدی گری و ورود مستقیم سازمان به امور اجرایی واحدها و استان کاهش پیدا می کند. همه این اقدامات باعث می شود که امور سهولت پیدا کند و رضایتمندی ارباب رجوع را همراه داشته باشد.

مشروح این خبر در اینجا بخوانید

افتتاح خوابگاه دانشجویی واحد بهرمان توسط آیت الله هاشمی رفسنجانی و دکتر میرزاده

دکتر میرزاده در جریان سفر به واحد سیرجان، از دانشکده معماری و هنر «حاج داودخان سعیدی» اهدایی خانواده سعیدی بازدید کرد. همچنین آیت الله هاشمی رفسنجانی به همراه دکتر میرزاده، خوابگاه دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامیواحد بهرمان را افتتاح کرد.

مشروح این خبر در اینجا بخوانید

یکشنبه 27تیر 1395

رهنمای رودپشتی: دانشگاه آزاد اسلامی دانشگاهی مردمی و ملی است/برنامه ریزی برای تثیبت کیفیت و بین المللی دانشگاه آزاد اسلامی

به منظور آگاهی و تبین و اجرایی شدن طرحهای اقتصادی دانش بنیان به همت معاونت برنامه ریزی و امور اقتصادی دانش بنیان همایش یک روزه با موضوع مذکور در سالن شهید چمران دانشکده فنی واحد شهرقدس تشکیل شد.

رهنما در این همایش گفت: در حال حاضر دانشگاه آزاد اسلامی در دهه چهارم فعالیت خود قرار دارد و این دهه، دهه کیفیت می است. این دهه فرصت مناسبی است که دانشگاه را به سمت اهداف و کیفیت سوق دهیم.

مشروح این خبر در اینجا بخوانید

جلسه شورای اقتصاد دانش بنیان و سرمایه گذاری دانشگاه آزاد اسلامی

در سی و هشتمین جلسه شورای اقتصاد دانش بنیان و سرمایه گذاری پیرامون موضوعاتی نظیر اجرای پروژه مجتمع تجاری اداری در اراضی مازاد واحد مرودشت و اقدامات انجام شده در خصوص تاسیس دو شرکت زنجیره خدمات تجاری سازی و تعمیر و نگهداری تجهیزات آزمایشگاهی و کارگاهی بحث و تبادل نظر صورت گرفت

مشروح این خبر در اینجا بخوانید

نخستین المپیاد علمی متمرکز دانشجویان علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی

نخستین المپیاد علمی متمرکز دانشجویان علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی با حضور معاون علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی و با شرکت حدود 400دانشجوی علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی از 47 واحد دانشگاهی در واحد نجف آباد آغاز شد.

مشروح این خبر در اینجا بخوانید

دکتر میرزاده: توسعه کیفی واحدها بر محور جذب استادان توانمند است

یازدهمین جلسه هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمان با حضور دکتر میرزاده رئیس دانشگاه آزاد اسلامی، حجت الاسلام والمسلمین دعایی مدیرمسئول روزنامه اطلاعات، دکتر زاهدی نماینده مردم کرمان در مجلس شورای اسلامی، دکتر حسینی وزیر اسبق فرهنگ و ارشاد اسلامی، دکتر آل طه رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمان و سایر اعضای هیات امنای استان کرمان برگزار شد.

دکتر حمید میرزاده در این جلسه با مثبت خواندن اقدامات رئیسدانشگاه آزاد اسلامی استان کرمان، گفت: اقدامات بسیار مفیدی در واحدهای سطح استان انجام شده و این موضوع نشان دهنده این است که تفویض اختیار می تواند بسیار موثر باشد. البته ریشه این تفویض اختیار به مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی بر لزوم تشکیل هیات های امنای استانی برمی‌گردد که تصمیم بسیار خوبی بود.

مشروح این خبر در اینجا بخوانید

میرزاده: اثربخشی بیشتر دانشگاه در توسعه اقتصاد دانش بنیان از اولویت های مهم دانشگاه آزاد اسلامی است

دکتر میرزاده در جریان سفر به استان کرمان، با دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی واحد رفسنجان دیدار کرد.

دکتر حمید میرزاده با بیان اینکه خوشبختانه دانشگاه آزاد اسلامی مایه سرافرازی و سرآمدی کشور در سطح بین المللی شده است، گفت: نتایج آینده‌نگری هاشمی رفسنجانی">آیت الله هاشمی رفسنجانی در اردیبهشت 61 باعث شد امروز دانشگاه آزاد اسلامی یکی از مفاخر علمی و پژوهشی جهان معاصر باشد.

مشروح این خبر در اینجا بخوانید

تفویض بخشی از اختیارات سازمان سما به شوراهای نظارت و هماهنگی استانی

احمد زرهانی در حاشیه برگزاری بیست و ششمین شورای جلسه تشکیل شورای سازمان سما که با حضور دکتر میرزاده برگزار شد در جمع خبرنگاران گفت: تا امروز که حدود 25 سال از تاسیس سازمان سما گذشته است، 26 جلسه شورای سازمان سما تشکیل شده است که 5 جلسه از این تعداد در طول مدت 11 ماه گذشته بوده و این نشان دهنده این موضوع است که رییس دانشگاه آزاد و اعضای شورای سازمان سما اهتمام ویژه ای برای حل مشکلات دارند و امیدوار هستیم آثار و پیامدهای این مصوبات در افزایش بازده و کارآمد بودن سما موثر باشد.

مشروح این خبر در اینجا بخوانید

دوشنبه 28تیر 1395

زرهانی خبر داد: آیین‌نامه فعالیت‌های کاربنیان آزمایشی اجرا می‌شود

رییس سازما سما گفت: شرکت کار بنیان سما فعلا مجوز دارد که در سطح یک یا دو آموزشکده فعالیت کند، اما با توجه به آیین نامه ای که تصویب شده، خود آموزشکده ها و مدارس می توانند در این راه گام بگذارند و به موجب فعالیت خود محصولی را که خودشان تولید کرده اند به فروش برسانند و سود آن را به نسبت بین آموزشکده، استادکار و دانشجو توزیع کند.

مشروح این خبر در اینجا بخوانید

معاون علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی: ارتقاء کیفیت آموزش اولویت اصلی ما است

معاون علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی که برای شرکت در آئین افتتاحیه نخستین المپیاد علمی متمرکز دانشجویان علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی سراسر کشور که در نجف آباد برگزار می شود، شرکت کرده بود، به تبیین برنامه های آن معاونت پرداخت

مشروح این خبر در اینجا بخوانید

رهنمای رودپشتی : برگزاری آموزش های کاربردی در تمامی واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی با توجه به امکانات

فریدون رهنمای رودپشتی معاون برنامه ریزی و امور اقتصاد دانش بنیان دانشگاه آزاد اسلامی در گفت و گو با روابط عمومی با اشاره به ابلاغ بخشنامه ای درباره استفاده از امکانات و ظرفیت های واحدهای دانشگاه در راستای توانمندسازی و آموزش های کاربردی گفت: کلیه واحدهای دانشگاهی موظفند با توجه به سیاست های کلی دانشگاه آزاد اسلامی و نوع آموزش هایی که دفتر توانمندسازی و آموزش های کاربردی از طریق سایتher.barname.iau ابلاغ کرده اقدام کنند.

مشروح این خبر در اینجا بخوانید

برگزاری اولین آزمون المپیاد متمرکز دانشجویان علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی

اولین مرحله آزمون (آزمون شماره 1) المپیاد متمرکز دانشجویان علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی دیروز بعد از ظهر با حضور مسئولین معاونت علوم پزشکی، دفتر استعدادهای درخشان علوم پزشکى و نیز مسئولین واحد نجف آباد و با همکاری همه دست اندرکاران اجرائی برگزار شد.

مشروح این خبر در اینجا بخوانید

سه شنبه 29تیر 1395

برکناری دو تن از مسئولان واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی به دلیل تخلفات مالی

مدیر کل انتصابات دانشگاه آزاد اسلامی از عزل دو تن از مسئولان واحدهای دانشگاه به دلیل تخلف مالی خبر داد.

مشروح این خبر در اینجا بخوانید

با حکم دکتر میرزاده; امیری سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان شد

دکتر حمید میرزاده رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در حکمی امیری را به عنوان سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان و واحد اصفهان (خوراسگان) منصوب کرد.

مشروح این خبر در اینجا بخوانید

چهارشنبه 30 تیر 1395

ممنوعیت ثبت نام دانشجویان تمامی مقاطع بدون سند پذیرش مرکز آزمون/تقویت پایش و نظارت بر امور آموزشی واحدها

نشست تخصصی روسای شورای آموزشی استان های دانشگاه آزاد اسلامی صبح امروز با حضور دکتر حسین زاده لطفی معاون آموزش و تحصیلات تکمیلی برگزار شد.

در این نشست دکتر حسین زاده لطفی پس از شنیدن مشکلات و پیشنهادهای اعضای جلسه در خصوص مسائل آموزشی واحدها گفت: حفظ کیفیت و ارتقای آموزشی جزو سیاست های اصلی معاونت آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی به شمار می رود از این رو ممیزی رشته محل ها در دور اول در سال 94 و دور دوم در خردادماه 95 انجام شد که نتایج آن در انتهای این نشست به اطلاع اعضا خواهد رسید.

مشروح این خبر در اینجا بخوانید

پنجشنبه 31 تیر 1395

مدیر کل امور بین الملل دانشگاه آزاد اسلامی: سند 5 ساله حوزه بین‌الملل دانشگاه آزاد اسلامی بزودی به واحدهای دانشگاهی ابلاغ می‌شود

دکتر حسین ابراهیمی در پنجمین جلسه کمیته تخصصی شورای واحدهای بین‌الملل و مناطق آزاد دانشگاه آزاد اسلامی گفت: سند 5ساله حوزه بین الملل جزو اولین اسنادی است که از سوی سازمان مرکزی و هیات امنا مورد تصویب قرار گرفته و بزودی برای همه واحدها ارسال خواهد شد.

مشروح این خبر در اینجا بخوانید

طه هاشمی: آن‌ها که دنبال تک‌صدایی در دانشگاهند، اسلام را نشناخته‌اند

دکتر سید طه هاشمی در مراسم دومین جشن دانش‌آموختگان دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران غرب، با تبریک به فارغ‌التحصیلان این واحد دانشگاهی، اظهار کرد: «توصیه من به دانشجویان این است که هیچ‌گاه به فکر فارغ‌التحصیلی نباشند و احساس فراغت از تحصیل نکنند و در سطوح بالاتر تحصیلی مشغول به تحصیل شوند.

مشروح این خبر در اینجا بخوانید

20101

کد خبر: 663816

وب گردی

وب گردی