برپایی هفتمین دوره کارگاه‌ نمایشنامه نویسی اکبر رادی

بنیاد اکبر رادی شش عنوان کارگاه نمایش­نامه­ نویسی را با حضور شش مدرس برگزار می کند.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی موسسه، هفتمین دوره‌ کارگاه ­های تخصصی نمایشنامه‌نویسی موسسه­ اکبر رادی با همکاری موسسه‌ فرهنگی هنری مکتب تهران از ۱۲ تا ۱۴ مردادماه ۱۳۹۵ برگزارمی‌شود.

در هفتمین دوره‌ کارگاه‌های تخصصی نمایشنامه‌نویسی این موسسه، شش مدرس مجرب نمایش­نامه­ نویسی شش عنوان را به ترتیب با عناوین اقتباس در نمایش­نامه­ نویسی، کاربرد عنصر جنگ در نمایش­نامه­ نویسی ایران و جهان، قصه در نمایش­نامه­ نویسی، انتخاب زمان و مکان در نمایشنامه­ نویسی، دراماتورژی نمایش­نامه، کاربرد فرهنگ عامه در نمایش­نامه­ نویسی از ۱۲ تا ۱۴ مردادماه سال جاری تدریس می­ کنند.

در این کارگاه‌ها محمد چرمشیر دراماتورژی نمایشنامه‌، قطب ­الدین صادقی کاربرد فرهنگ عامه در نمایش­نامه ­نویسی، حمیدرضا نعیمی اقتباس در نمایش­نامه ­نویسی، بهزاد صدیقی انتخاب زمان و مکان در نمایش­نامه­ نویسی، ز قصه در نمایش­نامه ­نویسی و سعید اسدی کاربرد عنصر جنگ در نمایش­نامه ­نویسی ایران و جهان را به هنرجویان آموزش می‌دهند.

هفتمین دوره‌ کارگاه نمایشنامه‌نویسی بنیاد اکبر رادی از روز سه­ شنبه ۱۲ مردادماه تا روز پنج­شنبه ۱۴ مردادماه ۹۵ از ساعت ۱۵ تا ۲۰ طی سه روز برگزارمی‌شود و هنرجویانی که با موفقیت این دوره را به پایان برسانند گواهی‌نامه‌ رسمی پایان دوره را دریافت می‌کنند.

علاقمندان به آموزش نمایشنامه‌نویسی برای شرکت و ثبت نام در کارگاه ­های کوتاه­ مدت موسسه اکبر رادی می‌توانند به نشانی موسسه­ مکتب تهران واقع در خیابان کریم‌خان، ابتدای خیابان شهید عضدی (آبان جنوبی)، پلاک ۸ مراجعه کنند.

در این دوره همچون دوره‌های پیشین از هنرجویان این کارگاه‌ها به طور جداگانه ثبت نام نمی‌شود و به هنرجویانی که در کارگاه­ های قبلی بنیاد اکبر رادی شرکت کرده باشند ۲۰ درصد تخفیف داده می شود.

505

کد خبر: 663892

وب گردی

وب گردی