بدون هیچ پلی بکی سینا حجازی امشب برای سومین بار در تهران روی صحنه می رود

سینا حجازی شب گذشته آخرین تمرین خود را همراه با نوازندگان گروهش برای اجرا جمعه شب انجام داد.

سینا حجازی در گفت و گو با ایسکانیوز درباره کنسرت یک مرداد خود گفت:ما در این کنسرت 18 ترک اجرا می کنیم و یک آهنگ سلو که بچه های گروه در زمان آنتراک اجرا می کنند.

وی ادامه داد:در میان قطعاتی که قرار است اجرا شود،یک آهنگ جدید به نام "من خوابشو دیدم" را اجرا خواهیم کرد که هنوز این کار منتشر نشده است و همچنین متاسفانه برای بعضی از کارهای جدید مثل "ستاره"،"اما" و "ببخشید عزیزم" هنوز مجوز نتوانستیم بگیریم ولی امیدوارم درکنسرت های آینده بتوانیم این قطعات را اجرا کنیم.

کنسرت سینا حجازی جز معدود کنسرت هایی در ایران است که بدون هیچ لپ تاپ وپلیری اجرا می شود،او در این رابطه عنوان کرد: می توان گفت بین بچه هایی که در حال حاضر در موسیقی فعالیت می کنند،تنها نفری هستم که اجرای روی صحنه ام کاملا زنده است و هیچ پلی بکی در کنسرت پخش نمی شود.

وی افزود:در حال تدارک برای کنسرت در شهرستان ها هستیم و شاید در تابستان بازهم یک کنسرت در تهران داشته باشیم و وقتی صدرصد شود حتما برنامه دقیق را اعلام می کنیم.

در پایان حجازی گفت:شب قبل از اجراست و پر از استرس،اما مطمئنم که این اجرا بهترین اجرای ما خواهد شد،چون بعضی از کارها را حذف کردیم و به جای آن ها یک سری کارهای خوب اضافه کردیم و خود من هم تجربه ام بیشتر از قبل شده است و گروه هم نسبت به دو اجرای اولی که روی صحنه رفتیم گروهی سرحال تر،خوشحال تر و هماهنگ تر است .

سینا حجازی و گروهش به رهبری داریوش بیژنی امشب،یکم مرداد ماه در سالن میلاد نمایشگاه روی صحنه می رود.

502508

کد خبر: 663942

وب گردی

وب گردی