تند گویان: شکایت مخابرات از من هنوز نهایی نشده است

عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: مسئولان مخابرات هنوز شکایت خود از من را اعلام نکرده اما اگر چنین موضوعی صحت دارد توضیحات خود درخصوص مشکلات این شرکت را در مراجع قانونی مطرح خواهم کرد.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از میزان محمد مهدی تندگویان گفت: موضوع تعرفه های تلفن های ثابت و همراه که چندی پیش در قالب تذکری در شورای شهر تهران مطرح شد قرار است هر چه سریعتر اصلاح شود.

او افزود: زمانی که بازدید کنندگان به سایت مخابرات مراجعه می کردند تعرفه های تلفن ها برروی سایت موجود نبود وهمین موضوع مشکلاتی را برای شهروندان ایجاد کرده بود.

عضو شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به مذاکره سخنگوی شورای شهر با مسئولان مخابرات گفت: رضا تقی پور به عنوان سخنگوی شورای شهر تهران طی تماسی که با مسئولان مخابرات داشت از آنها درخواست کرد که این مشکل برطرف شود.

او ادامه داد: مسئولان مخابرات عذرخواهی خود در رابطه با موجود نبودن مبلغ تعرفه ها را اعلام کرده و این قول مساعد را دادند که این مشکل را در کمترین زمان ممکن برطرف کنند.

عضو شورای اسلامی شهر تهران در خصوص مشکل شهروندان تهرانی در رابطه با پرداخت قبوض تلفن ثابت با سامانه 1818 تصریح کرد: افرادی که می خواستند از طریق سامانه 1818 قبض خود را پرداخت کنند با مشکل مواجه شده و این معضل تا یک هفته نیز ادامه داشت.

تندگویان گفت: از طریق بانک ملی و بانک اقتصاد نوین قابلیت پرداخت قبوض به صورت تلفنی موجود نبود و مستندات این مشکل نیز اکنون موجود است.

او در پاسخ به این سوال که آیا مسئولان مخابرات در رابطه با تذکر ارائه شده در خصوص مشکلات مخابرات شکایتی از شما داشته اند یا خیر اذعان کرد: تا کنون در این رابطه اطلاع رسانی صورت نگرفته اما اگر مسئولان مخابرات قصد شکایت داشته باشند از شکایت آنها استقبال کرده و توضیحات خود را در مراجع قانونی مطرح خواهم کرد.

105105

کد خبر: 663971

وب گردی

وب گردی