جاعل کرجی  با 214 قطعه مهر مراجع دولتی و 5 هزار گواهینامه دستگیرشد

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان البرز از دستگیری جاعل مهر مراجع دولتی و خصوصی که در راستای فرار از جرم به پرداخت رشوه به مامور نیروی انتظامی اقدام کرده بود خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از میزان حاجی رضا شاکرمی گفت: جاعل مهر مراجع دولتی و خصوصی که در راستای فرار از جرم به پرداخت رشوه به مامور نیروی انتظامی اقدام کرده بود دستگیر شد.


او گفت: با تشدید اقدامات اطلاعاتی و فنی از سوی اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری و صدور دستورات قضایی، یگان مذکور متوجه فردی با هویت «ل.چ» شده است که در زمینه صدور اسناد آموزشی و تحصیلی مجعول و تولید انبوه مهر مراجع دولتی اهم از قضایی – دانشگاهی – ثبت احوال – آموزش و پرورش و ... فعالیت می کرده که پس از تکمیل تحقیقات، متهم چند روز قبل دستگیر می شود.

حاجی رضا شاکرمی افزود: در بازرسی از منزل متهم 214 قطعه مهر مراجع دولتی اهم از قضایی، ثبتی، آموزشی، دانشگاهی و خصوصی به همراه بالغ بر 300 لیبل تولید مهر کشف و ضبط می‌شود.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان البرز گفت: متهم در راستای فرار از جرم اقدام به صدور یک فقره چک به مبلغ 125 میلیون ریال در وجه حامل و تحویل آن به ماموران انتظامی می‌نماید که مراتب از سوی ضابطین صورت جلسه شده است.

او ادامه داد: متهم پس از تفهیم اتهام و صدور قرار تامین بازداشت موقت جهت تکمیل تحقیقات در اختیار مرجع انتظامی قرار می‌گیرد.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان البرز گفت: همچنین در بازرسی از منزل متهم بالغ بر 5000 برگ خام انواع گواهینامه پایان دوره آموزشی، مجوز حمل سلاح و دستگاه ساخت و مهر کشف و ضبط شد.


105105

کد خبر: 664002

وب گردی

وب گردی