طه هاشمی خبر داد: آغاز برنامه میدانی جشنواره ملی آشتی با طبیعت از هفته جاری در گیلان

معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: برنامه عملیاتی و میدانی جشنواره ملی «آشتی با طبیعت» از پنجشنبه هفته جاری در گیلان آغاز می شود و تا دو ماه ادامه می یابد.

به گزارش ایسکانیوز، دکتر سیدطه هاشمی در این ارتباط بیان کرد: جشنواره ملی صلح و محیط زیست با عنوان «آشتی با طبیعت» ازمجموعه جشنواره‌ها و برنامه‌های صلح و سلام است که برنامه ریزی برای اجرای آن از زمستان سال گذشته در معاونت دانشجویی و فرهنگی آزاد اسلامی و واحد دانشگاهی رشت آغاز شده است.

وی ادامه داد: در بخشنامه مربوط به این جشنواره بر استفاده از ظرفیت های دانشجویی در انجام برنامه های میدانی و فعالیت های پویای دانشجویی، موضوع پاکسازی و حفاظت از محیط زیست به عنوان یکی از برنامه های مهم جنبی جشنواره تاکید شده است.

عضو هیات رییسه دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه در دوره مدیریتی دکتر میرزاده فعالیت‌های بسیار خوبی در دانشگاه آزاد اسلامی در تمامی زمینه ها و به ویژه موضوع های فرهنگی صورت گرفته است ، خاطرنشان کرد: مرحله پایانی جشنواره ملی «آشتی با طبیعت» پس از دو ماه برنامه عملیاتی و میدانی ، از بیست و پنجم تا بیست و نهم شهریور در دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت برگزار خواهد شد.

اعلام نتایج داوری جشنواره نشریات دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی در شهریور

هاشمی همچنین از اعلام نتایج داوری نخستین جشنواره کشوری نشریات دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی در واحد تبریز در شهریور سال جاری خبر داد و افزود: نتایج داوری این جشنواره از طریق سایت معاونت دانشجویی و فرهنگی اعلام خواهد شد.

وی از شرکت بیش از 2200 نفر در نخستین جشنواره نشریات دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی ابراز خرسندی کرد و گفت: تشکیل گروه‌های فعال دانشجویی در قالب نشریات دانشجویی باعث درونی‌سازی فرهنگ گفت‌وگو و ارتقای شاخص‌های اجتماعی و تقویت روحیه مسوولیت پذیری و همکاری و مشارکت در امور و کاهش فضای بی‌تفاوتی می‌شود.

برگزاری گردهمایی تخصصی معاونان دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی در مشهد

هاشمی همچنین، برگزاری چهارمین دوره گردهمایی تخصصی میان استانی معاونان و مدیران دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی در روزهای دوم و سوم مرداد را یکی دیگر از برنامه های مهم معاونت دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی در تابستان سال جاری برشمرد.

به گفته معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی، این گردهمایی که ویژه استان‌های خراسان رضوی، خراسان شمالی، خراسان جنوبی، سمنان و گلستان است به میزبانی واحد مشهد مقدس برگزار می‌شود.

20101

کد خبر: 664121

وب گردی

وب گردی