فردا آخرین مهلت ثبت‌نام آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور از اتمام مهلت ثبت‌نام شرکت در سومین آزمون استخدامی 12 دستگاه اجرایی کشور در ساعت 24 فردا سوم مردادماه خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از ایسنا، حسین توکلی، با اشاره به آغاز ثبت‌نام سومین آزمون استخدامی 12 دستگاه اجرایی کشور از 28 تیرماه گفت: به داوطلبانی که تاکنون برای ثبت‌نام در آزمون مذکور اقدام نکرده‌اند توصیه می‌شود تا ساعت 24 فردا یکشنبه سوم مردادماه با مراجعه به سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org نسبت به ثبت‌نام اقدام نمایند.

او افزود: تا ساعت 8 صبح امروز (شنبه) دوم مردادماه 24 هزار و 422 داوطلب نسبت به ثبت‌نام برای شرکت در این آزمون اقدام کرده‌اند.

6 مرداد آخرین مهلت ثبت‌نام آزمون استخدام نیروی انسانی دانشگاه‌های پزشکی

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور در ادامه با اشاره به آزمون استخدامی نیروی انسانی در 68 دانشگاه از مجموعه دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور افزود: مهلت ثبت‌نام در آزمون مذکور از پنجشنبه 31 تیرماه آغاز شده و تا ساعت 24 چهارشنبه 6 مردادماه ادامه دارد. تا ساعت 8 صبح امروز 4356 داوطلب در این آزمون ثبت‌نام کرده‌اند.

توکلی در پایان گفت: ظرفیت پذیرش در سومین آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی کشور و 68 دانشگاه علوم پزشکی جمعاً 19 هزار و 251 نفر است.

20104

کد خبر: 664234

وب گردی

وب گردی