کارگاه آموزش سازه ماکارونی ویژه دانش آموزان و دانشجویان مهاجر دانشگاههای سراسر کشور

رییس دانشگاه آزاد اسلامی قم از نخستین کارگاه آموزشی سازه ماکارونی ویژه دانش آموزان و دانشجویان مهاجر دانشگاههای سراسر کشور که به همت گروه مهندسان آینده افغانستان وکانون تدبیر دانشگاه آزاد اسلامی قم در محل کارگاه صنایع این واحد دانشگاهی برگزارمی شود بازدیدکرد.

به گزارش ایسکانیوز، دبیر برگزاری کارگاه آموزشی در حاشیه این بازدید ضمن تشکر از حضور رییس دانشگاه از محل کارگاه گفت: با توجه به اینکه در نظر است مسابقه بزرگ سازه ماکارونی در نیمه دوم مرداد در دانشگاه آزاد اسلامی قم و با شرکت بیش از 80 تیم از دانشگاههای سراسرکشور و با حضور دانشجویان مهاجر«اتباع» برگزار شود،بر آن شدیم تا آموزش تخصصی سازه ماکارونی را برای علاقمندان به این رشته برگزارکنیم.

احمد معتمدی درادامه افزود: این کارگاه که به همت کانون تدبیر و گروه مهندسان آینده افغانستان درطی شش روز برگزار می شود، در طی این مدت علاوه بر آشنایی با مباحث تئوری با روشها،متدها و تجهیزات پیشرفته سازه های ماکارونی آشنا خواهند شد.

وی خاطر نشان کرد: رشته سازه ماکارونی بین مهاجرین افغان ساکن ایران تقریبا دو سال است که طرفدار پیدا کرده است ومسابقاتی در شهرهای تهران،قزوین وکلان شهرهای معتبر، این مسابقات انجام شده است و در طول این دو سال،رشد چشمگیر و قابل توجهی در بچه های مهاجردیده شد.

معتمدی گفت: تا کنون بیش از 80 تیم در هر دو گروه راندمانی و سنگین برای حضور در مسابقات ثبت نام کرده اند و شرکت در مسابقات به صورت تیمی است و اعضای گروه می تواند از یک تا شش نفر متغیر باشد.

دبیر برگزاری کارگاه افزود: از استان قم بیش از 10 تیم شرکت کرده اند که 4 تیم آن از دانشگاه آزاد اسلامی قم است که در این مسابقه شرکت می کنند.

20101

کد خبر: 664247

وب گردی

وب گردی