شریف زاده:احمدی نژاد بارها اعلام کرده عزم و تصمیمی برای حضور در صحنه ندارد /اصولگرایان د رانتخابات 88 به حمایت خود از رئیس جمهور سابق ادامه ندادند

بهمن شریف زاده از نزدیکان رحیم مشایی تشکیل نشست هایی با موضوعات خاص از سوی احمدی نژاد را تکذیب می کند و می گوید: هیچ جلسه خاصی در خصوص عملکرد دولت فعلی نداشته ایم اگرچه  احمدی نژاد به ارائه نظر در مورد عملکرد دولت پرداخته است.

به گزارش ایسکانیوز اعتماد آنلاین نوشت: باز هم دانشگاه ایرانیان فعال شده است. این بار شاید برای تحرکات انتخاباتی احمدی نژاد هر ازچندگاهی نشست هایی را با موضوعات مختلف در این دانشگاه برگزار می کند.همین چند روز پیش بود که نشستی با حضور وزرای سابق اقتصاد و مسکن در این ساختمان برگزار شد. احمدی نژاد هم در این نشست حضور داشت و هوادارانی هم آمدند.

شنیده ها حکایت از حضور اسفندیار رحیم مشایی یارنزدیک محمود احمدی نژاد داشت هرچند دیگر دوستان رئیس جمهوری سابق این موضوع را تکذیب می کنند و می گویند "هرجایی که احمدی نژاد باشد مشایی حضور ندارد"!! البته چندسالی هست که رئیس دولت سابق تلاش می کند، برای جا انداختن جدایی اش از مشایی... حالا به هر شکل فعالیت های این روزهای دفتر ولنجک و دانشگاه ایرانیان بیش از گذشته شده است و هرچه به انتخابات 96 نزدیک می شویم گمانه ها مبنی بر تحرکات انتخاباتی احمدی نژاد و یارانش پررنگ تر می شود. فرقی نمی کند که انتخابات ریاست جمهوری باشد یا انتخابات شوراها، به هرحال آنچه از برآیند فعالیت ها به نظر می رسد نشست وبرخاست های انتخاباتی است.

دیدارهای احمدی نژاد به خواست مردم انجام می شود

بهمن شریف زاده از یاران نزدیک اسفندیار رحیم مشایی از جزئیات جلسات و نشست های مختلف در دانشگاه ایرانیان گفت. از نظر شریف زاده این دیدارها عادی است مثل دیدارهایی که در ماه رمضان برگزار می شد که حالا دوباره در دستور قرار گرفته است.

شریف زاده فعالیت ها و تحرکات احمدی نژاد را کتمان نمی کند اما در عین حال این تحرکات را انتخاباتی هم نمی داند. او معتقد است که این دیدارها به خواست مردم انجام می شود و این مردم هستند که از احمدی نژاد با شعارهای انتخاباتی برای حضور دوباره در عرصه دعوت می کنند. شریف زاده در عین حال می گوید که احمدی نژاد بارها اعلام کرده عزم و تصمیمی برای حضور در صحنه ندارد و تاکنون هم در پاسخ به این درخواست ها، سکوت کرده است.

"دعا کنید اصل کاری(ولی عصرعج) بیاید" این اظهار نظر احمدی نژاد در قبال شعارهای مردم برای حضور دوباره اش در عرصه است.

به گفته شریف زاده این جلسات بعضی اوقات در دفتر ولنجک و گاهی در دانشگاه ایرانیان برگزار می شود که تنها با دستور بازخوانی آرمان های امام راحل و انقلاب برگزار می شود، البته شخص احمدی نژاد هم حضور دارد. این در حالیست که قبلا جلسات اینچنین به شکل خصوصی برگزار می شد اما حالا با حضور هواداران به صورت علنی است..

البته شریف زاده تشکیل نشست هایی با موضوعات خاص از سوی احمدی نژاد را تکذیب می کند و می گوید: هیچ جلسه خاصی در خصوص عملکرد دولت فعلی نداشته ایم اگرچه احمدی نژاد به ارائه نظر در مورد عملکرد دولت پرداخته است.

عدم حضور مشایی در جلسات احمدی نژاد

ادامه ارتباط احمدی نژاد- مشایی هم یکی از آن موضوعاتی است که همیشه حول رئیس دولت سابق مطرح است، شریف زاده که خود از یاران نزدیک به مشایی است می گوید: نیازی نیست احمدی نژاد با مشایی قضاوت شود چرا که رئیس جمهور سابق باید با افکار خودش مورد قضاوت قرار گیرد؛ او به تنهایی فکر می کند و مبانی فکری اش را جار می زند. ارتباط مشایی و احمدی نژاد چه اهمیتی دارد.شریف زاده می گوید: اسفندیار رحیم مشایی در هیچ جلسه ای نه شرکت می کند و نه اظهار نظری دارد.

او توضیح می دهد که دانشگاه ایرانیان ساختمانی خالی است که گاهی اوقات اگر چنانچه جمعیت سخنرانی های احمدی نژاد زیاد باشد جهت اجرای برنامه سخنرانی، مهمانان به این ساختمان ارجاع داده می شوند.وی با تاکید برعدم حضور مشایی در جلسات احمدی نژاد گفت: مشایی به هیچ عنوان و اصلا در جلسات حاضر نمی شود چرا که براساس نظرش اصلا نمی خواهد به فضای سیاسی ورود پیدا کند.

چندوقتی است که فعالیت های احمدی نژاد و دوستانش آنهم با شائبه انتخاباتی در محافل خبری مورد بحث و گفت و گو است و در این بین برخی اصولگرایان مطالبی را در خصوص عدم حمایت از احمدی نژاد مطرح می کنند. شریف زاده می گوید:مهم نیست که اصولگرایان بگویند که او بیاد یا نیاید زمانیکه محمود احمدی نژاد عزمی برای آمدن ندارد اینکه دیگران نفیا یا اثباتا مطالبی مطرح کنند، اهمیتی ندارد.

اصولگرایان بدلیل حمایت احمدی نژاد از مشایی ، دیگر از رئیس دولت سابق حمایت نمی کنند

شریف زاده در عین حال تاکید می کند که رئیس جمهور سابق بارها مطرح کرده که نه اصلاح طلبم و نه اصولگرا و با هیچ جناحی هم تقابل نمی کند چراکه فراجناحی به همه مسایل نگاه می کند.


در این بین شاید نقش رحیم مشایی در دولت قبل موضوعی مهم است چرا که بسیاری از اصولگرایان بدلیل حمایت احمدی نژاد از مشایی ، دیگر از رئیس دولت سابق حمایت نمی کنند. البته از نظر شریف زاده این موضوع اهمیتی ندارد که نظر اصولگرایان و اصلاح طلبان در مورد جناب مشایی چیست؟! او می گوید: اینکه اصولگراها مشایی را قبول ندارند، نباید الزما نظر احمدی نژاد هم باشد.

احمدی نژاد هیچ گاه مدیون هیچ جریان سیاسی نبوده است

به گفته شریف زاده حمایت اصولگرایان از احمدی نژاد در دوران انتخابات به این معنا نیست که او باید تابع تفکرات این جریان سیاسی باشد. هرچند در انتخابات 88 هم اصولگرایان دیگر به حمایت خود از رئیس جمهور سابق ادامه ندادند.

شریف زاده مطرح کرد که احمدی نژاد هیچ گاه مدیون هیچ جریان سیاسی نبوده است، او همیشه خط خودش را گرفته و در برخی موضوعات و مسایل هر دو جریان سیاسی هم از او حمایت هایی کردند.

203/201

کد خبر: 664284

وب گردی

وب گردی