پیروزی تیم منتخب البرز در روز مسابقات فوتسال پسران دانشگاه آزاد اسلامی

مسابقات فوتسال دسته دو قهرمانی کشور دانشگاه آزاد اسلامی به میزبانی واحد اردبیل از سه شنبه 29 تیرماه با شرکت ۱۰تیم در دو گروه آغاز شد.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز، مسابقات فوتسال دسته دو قهرمانی کشور دانشگاه آزاد اسلامی به میزبانی واحد اردبیل از سه شنبه 29 تیرماه با شرکت ۱۰تیم در دو گروه آغاز شد.

تیم منتخب فوتسال پسران استان البرز که در اولین مسابقه خود با 3 گل زده و یک گل خورده نتیجه را به نفع خود ثبت کرد، در روز دوم با زنجان دیدار کرد.

نتیجه این بازی در نیمه اول 1-1 به تساوی کشید و در نیمه دوم در یک بازی پرگل تیم استان البرز توانست 4 بار دیگر دروازه حریف را باز کند و تنها یک گل دیگر در دروازه البرز جای گرفت و نتیجه 5 بر 2 به نفع استان البرز به پایان رسید.

تیم استان البرز با مربیگری مسعود کیانفر و بازی آیدین عطایی، پوریا لهراسبی، سینا خندان، عرفان آوخ، متین ترکاشوند، حمیدرضا اوتادی، علی کیا جمالی، ماهان فردی، علیرضا محمودی، حسن کوکبی، سعید راوش و امیرحسین خاکسارپور در این مسابقات حضور دارد و سرپرستی این تیم را نیز علی نجفی بر عهده دارد.

لازم به توضیح است تیم البرز در این مسابقات در گروه 2 متشکل از: البرز، زنجان، خراسان رضوی، کرمان و اصفهان بازی می کند. تیم های گروه ۱ این مسابقات نیز متشکل از: آذربایجان غربی. آذربایجان شرقی، اردبیل، هرمزگان و سیستان بلوچستان است.

کد خبر: 664355

وب گردی

وب گردی