رونمایی از سردیس شهید هسته ای کشور در دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایلام

همزمان با سالروز شهادت شهید داریوش رضایی نژاد با حضور مسئولان کشوری، مقامات استانی، خانواده شهید رضایی نژاد و جامعه دانشگاهی استان ایلام از سردیس این شهید هسته ای در واحد ایلام رونمایی می شود.

به گزارش ایسکانیوز، همزمان با سالروز شهادت شهید داریوش رضایی نژاد با حضور مسئولان کشوری، مقامات استانی، خانواده شهید رضایی نژاد و جامعه دانشگاهی استان ایلام از سردیس این شهید هسته ای در واحد ایلام رونمایی می شود.

همزمان با سالروز شهادت شهید داریوش رضایی نژاد از شهدای هسته ای کشور با حضور مسئولان کشوری، مقامات استانی، خانواده شهید رضایی نژاد، جامعه دانشگاهی و عموم مردم استان ایلام از سردیس این شهید هسته ای در واحد ایلام رونمایی می شود.

بر اساس این گزارش از ایلام این مراسم که به منظور گرامیداشت پنجمین سالگرد شهادت داریوش رضایی نژاد است از سردیس این شهید والامقام هسته ای کشور به عنوان طرح ماندگار فرهنگی واحد ایلام رونمایی می شود.

شهید داریوش رضایی نژاد دانشمند هسته ای کشور متولد 1355 در شهرستان آبدانان از توابع استان ایلام روز یکم مردادماه 90 به ضرب گلوله عوامل صهیونیستی در تهران و در برابر چشمان همسر و تنها دختر خردسالش " آرمیتا" به شهادت رسید.

مقام معظم رهبری فرمودند :« یاد شهید علی‌محمدی، شهید شهریاری، شهید رضائی‌نژاد و شهید احمدی روشن هرگز از خاطره‌ی این ملت و حافظه‌ی تاریخ ما بیرون نخواهد رفت. » و امروز دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایلام در راستای اجرای فرامین رهبری و به عنوان طرح ماندگار فرهنگی اقدام به طراحی و نصب سردیس شهید والامقام داریوش رضایی نژاد نموده تا تا دانشجویان و اساتید این دانشگاه با الگو قردادن این شهید والامقام در راه خدمت به ایران اسلامی بیش از پیش تلاش کنند.

20101

کد خبر: 664384

وب گردی

وب گردی