فاطمه طباطبایی: مدیریت واحد پردیس، نشانه توانمندی زنان است/ سیاست‌مداران کارهای بزرگتری به زنان بسپارند

رئیس شورای راهبردی زنان فرهیخته دانشگاه آزاد اسلامی مدیریت واحد پردیس را الگویی برای مشاهده توانایی‌های بانوان خواند.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از آنا، فاطمه طباطبائی، رئیس شورای راهبردی زنان فرهیخته دانشگاه آزاد اسلامی در بازدید از دانشگاه آزاد اسلامی واحد پردیس ضمن ابراز خرسندی از عملکرد دکتر فرح حبیب، رئیس واحد پردیس گفت: مدیریت این واحد الگوی بسیار خوبی است تا بزرگان و سیاست‌مداران باور کنند بانوان توانایی انجام کارهای بزرگ را به بهترین نحو دارند.

او ادامه داد: سیاست‌مداران با مشاهده دستاوردهای بانوان در پست‌های مدیریتی باید کارهای بیشتر و بزرگتری را به زنان بسپارند.

طباطبائی به ظرفیت‌ها و امکانات ایجاد شده در واحد پردیس اشاره کرد و گفت: این واحد ظرفیت همکاری با واحدهای بین‌المللی دانشگاه آزاد اسلامی را دارد و می‌تواند با رشته‌های کاربردی دانشجویان خارجی بیشتری را جذب و در پروژه‌های بین‌المللی دانشگاه مشارکت داشته باشد.

رئیس شورای راهبردی زنان فرهیخته دانشگاه آزاد اسلامی افزود: دکتر فرح حبیب در شرایطی سرپرستی واحد پردیس را پذیرفت که مشکلات و پروژه‌های ناتمام بسیاری داشت و امروز با یاری و تلاش‌های بی وقفه و مدیریت شایسته و دلسوزانه این بانوی فرهیخته، این واحد از جایگاه مناسبی برخوردار است.

او در پایان خطاب به رئیس واحد پردیس گفت: دستاوردهای مدیریت این واحد در دو سال گذشته چشمگیر و ارزشمند است. امیدواریم دانشگاه آزاد اسلامی از این دستاوردهای و مدیریت بانوان حمایت بیشتری کند.

دکتر امیدرضا صفریان، مدیر کل اداره بازرسی و رسیدگی به شکایات دانشگاه آزاد اسلامی نیز ضمن ابراز رضایت از مدیریت واحد پردیس گفت: امروز رئیس واحد پردیس از سرمایه‌های علمی و مدیریتی دانشگاه آزاد محسوب می‌شوند.

او به ظرفیت‌های واحد پردیس اشاره کرد و افزود: دانشگاه آزاد اسلامی و دکتر حمید میرزاده از مدیریت بانوان حمایت می‌کند و امیدواریم این واحد بتواند هم‌چنان در مسیر پیشرفت باعث افتخار دانشگاه آزاد اسلامی باشد.

رئیس شواری زنان فرهیخته در این مراسم از زمین 10 هکتاری شهرک فناوری آزاد (شفا) واحد پردیس و محصولات پژوهشی دانشجویان این واحد دیدن کرد.

سالن آمفی‌تئاتر و مرکز رشد واحدهای فناور دانشگاه آزاد اسلامی واحد پردیس نیز به دست طباطبائی افتتاح شد.

هزینه یک میلیارد تومانی برای تجهیز کارگاه‌ها و آزمایشگاه‌های واحد پردیس

دکتر فرح حبیب، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد پردیس در دیدار با اعضای شورای زنان فرهیخته دانشگاه آزاد اسلامی گزارشی از عملکرد این واحد در دو سال گذشته ارائه کرد و گفت: «واحد پردیس در دو فاز 4 و 6 شهرک جدید پردیس فعالیت می‌کند. دانشکده فنی و مهندسی در فاز 4 قرار دارد.»

او ادامه داد: «درحال حاضر 7هزار دانشجو در واحد پردیس در رشته‌هایی مانند عمران، مکانیک، مهندسی صنایع، حقوق و حسابداری مشغول تحصیل هستند.»

حبیب یادآوری کرد تا سال 93 این واحد تنها رشته‌های کاردانی و کارشناسی داشته. او گفت: «در حال حاضر رشته‌های کارشناسی ارشد و دکتری نیز در این واحد ارائه می‌شود.»

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد پردیس افزود: «در دوسال گذشته حدود 31 نفر عضو هیات علمی در این واحد جذب شدند که مجموعا 75 عضو هیات علمی در حال حاضر در کادر آموزشی واحد پردیس تدریس می‌کنند و 22 نفر آن‌ها را بانوان تشکیل می‌دهند.»

او به پروژه‌های ناتمام عمرانی این واحد اشاره کرد و گفت: «در دو سال گذشته پروژه‌های عمرانی دانشگاه پیشرفت خوبی داشته، ساختمان آموزشی فاز 6 تکمیل و به بهره‌برداری رسیده. دانشکده فنی و مهندسی فاز 4 نیز تجهیز شده است.»

حبیب به تجهیز کارگاه‌ها و آزمایشگاه‌های واحد پردیس اشاره کرد و افزود: «حدود یک میلیارد تومان برای تجهیز کارگاه‌ها و آزمایشگاه‌های واحد هزینه شده که در حال حاضر این کارگاه‌ها و آزمایشگاه‌ها از امکانات بسیار خوبی برخوردار است.»

رئیس واحد پردیس گفت: «تراز دانشگاه آزاد اسلامی واحد پردیس در دوسال گذشته 500 رتبه افزایش داشته است و داوطلبان زیادی برای تحصیل دارد.»

او به دستاوردهای پژوهشی و علمی دانشجویان این واحد اشاره کرد و افزود: «واحد پردیس در دو سال گذشته به واحد متوسط تبدیل شده و امکانات و ظرفیت تبدیل شدن به واحد بزرگ و جامع را دارد.»

20101

کد خبر: 664447

وب گردی

وب گردی