دکتر حبیب‌الله اسماعیلی: فعالیت شرکت های دانش بنیان فرهنگی و بازارچه های فن هنر دانشجویی در دانشگاه آزاد اسلامی

مدیرکل فرهنگی و اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی از فعال شدن شرکت های دانش بنیان فرهنگی و بازارچه های فن  هنر دانشجویی در دانشگاه آزاد اسلامی خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز، حبیب‌الله اسماعیلی مدیرکل فرهنگی و اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی در چهارمین گردهمایی تخصصی میان استانی معاونان و مدیران دانشجویی فرهنگی ویژه استان‌های خراسان رضوی، شمالی، جنوبی و استان‌های سمنان و گلستان که در مشهد درحال برگزاری است ، هدف از این گردهمایی را مرور برنامه های حوزه دانشجویی فرهنگی دانشگاه دانست و گفت : در کمیسیون فرهنگی هنری کلیات برنامه های کانون ها ، نشریات ، امور هنری و طرح های ماندگار و مفاخر درقالب بخشنامه نشریات و کانونها مورد ارزیابی قرار گرفت .
وی که ریاست کمیسیون فرهنگی هنری را برعهده داشت ، افزود : در کمیسیون فرهنگی نیز در خصوص نظارت ، برنامه ریزی و بودجه ومنابع انسانی نیز همکاران به بیان مطالبی پرداختند .
وی با تاکید بر اینکه امسال معاونت دانشجویی فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی به جد پیگیر بحث اقتصاد و فرهنگ است افزود : در همین رابطه شرکت های دانش بنیان فرهنگی و بازارچه های فن هنر دانشجویی شکل گرفته و هم اکنون در حال فعالیت است .
دکتر اسماعیلی افزود : کمیسیون فناوری های نرم و هویت ساز که متولی اصلی شرکت های دانش بنیان فرهنگی است در سازمان مرکزی با ریاست آقای دکتر طه هاشمی معاون دانشجویی فرهنگی تشکیل شده و آیین نامه تاسیس شرکت های دانش بنیان فرهنگی ظرف چند روز آینده ابلاغ می شود .
مدیرکل فرهنگی و اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه چنانچه حوزه معاونت دانشجویی فرهنگی دانشگاه فعالیت اقتصادی نداشته باشد به عنوان بخش خدماتی به آن نگریسته می شود ، تصریح کرد : به عنوان مثال این حوزه می تواند با تولید بازی های کامپیوتری با مضامین اجتماعی تاریخی و یا فعال شدن حوزه گردشگری مذهبی و ارائه مشاوره تربیتی ، نه تنها به گسترش و تعمیق فرهنگ کمک کند بلکه از نظر اقتصاد و کسب درآمد نیز دانشگاه را یاری رساند.

20101

کد خبر: 664467

وب گردی

وب گردی