با حکم دکتر میرزاده عضو هیات علمی واحد ساری به مرتبه دانشیاری ارتقا یافت

دکتر محسن ربانی استادیار و عضو هیات علمی تمام وقت گروه ریاضی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساری با حکم دکتر حمید میرزاده به مرتبه دانشیاری ارتقا یافت.

به گزارش ایسکانیوز، با صدور حکمی از سوی دکتر حمید میرزاده، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی، مرتبه علمی دکتر محسن ربانی، استادیار و عضو هیات علمی تمام وقت گروه ریاضی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساری به مرتبه دانشیاری ارتقا یافت.

در حکم میرزاده آمده است: باتوجه به پیشنهاد کمیته منتخب واحد ساری در خصوص ارتقای مرتبه جنابعالی به دانشیاری، موضوع در هفتاد و دومین نشست هیات ممیزه دانشگاه مطرح و مورد موافقت قرار گرفت.

میرزاده ضمن تبریک به ربانی در حکم خود آورده است: به موجب این حکم از تاریخ 3 بهمن 94 به مرتبه دانشیاری گروه آموزشی مربوطه در دانشگاه آزاد اسلامی ارتقا می‌یابید.

در پایان این حکم آمده است: امید است در مرتبه جدید نیز با تاییدات خداوند تبارک و تعالی، منشا خدمات بهتر و ارزشمندی به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و دانشجویان عزیز بوده و در توسعه علم و دانش گام های موثرتری بردارید.

دکتر ربانی معاونت پژوهش و فناوری واحد ساری و مدیر گروه ریاضی را در سوابق مسئولیت‏‌های اجرایی خود دارد.

حاصل تلاش‌‏های پژوهشی این عضو هیات علمی تمام وقت دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساری انتشار 35 مقاله معتبر ISI و علمی و-پژوهشی است.

اتمام ده طرح پژوهشی و چاپ یک کتاب تخصصی از دیگر فعالیت‏‌های این پژوهشگر محسوب می‏‌شود.

انتخاب به عنوان استاد نمونه و پژوهشگر برتر در واحد ساری در سه سال از دیگر افتخارات وی است.

20101

کد خبر: 664568

وب گردی

وب گردی