پسر جوان برای فرار از تله شیطانی خودش را از طبقه دوم به پایین پرت کرد

در پی سقوط پسر جوانی که مدعی است برای فرار از تله شیطانی یک مرد از طبقه دوم مغازه ساندویچی، پایین پریده است، تحقیقات پلیسی برای رفع ابهام‌های موجود در پرونده آغاز شد.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از روزنامه ایران، چند روز قبل مردی هراسان با پلیس تماس گرفت و از سقوط پسر جوانی در مغازه ساندویچی‌اش خبر داد. در پی این تماس مأموران پلیس شرق تهران به محل حادثه رفتند و با پیکر مجروح پسر 20 ساله‌ای روبه‌رو شدند.
صاحب مغازه که موضوع را به پلیس اطلاع داده بود به مأموران گفت: دقایقی قبل یکی از دوستانم به همراه پسر جوان ناشناس به مغازه‌ام آمد و مدعی شد که این پسر مزاحم چند زن شده است. حالا هم او را برای نصیحت به مغازه آورده است!
من هم با شنیدن حرف‌هایش اجازه دادم تا به همراه پسر ناشناس به طبقه دوم مغازه ساندویچی برود. اما لحظاتی نگذشته بود که صدای وحشتناکی شنیدم. وقتی به کوچه رفتم متوجه شدم پسر جوان خود را پایین انداخته است. با توجه به اظهارات مرد مغازه‌دار، متهم دستگیر شد. پسر جوان نیز به بیمارستان انتقال یافت، از سوی دیگر پسر جوان پس از بهبود نسبی با حضور در دادسرای جنایی تهران درباره روز حادثه به بازپرس آرش سیفی گفت: آن روز کنار خیابان ایستاده بودم که این مرد (هرمز) به سراغم آمد و مدعی شد مزاحم چند خانم شده‌ام. با اینکه حرف‌هایش را قبول نداشتم اما چون خیلی اصرار کرد قبول کردم همراهش به مغازه دوستش بروم تا با هم صحبت کنیم. اما وقتی به طبقه دوم رسیدیم متوجه نقشه شیطانی‌اش شدم. بعد هم برای فرار از چنگش خودم را از طبقه دوم پایین انداختم.
این درحالی است که متهم اظهارات پسر جوان را رد کرد و مدعی شد که تنها برای نصیحت او را به مغازه ساندویچی برده است.
بدین‌ترتیب بازپرس جنایی دستور تحقیقات بیشتری در خصوص اظهارات شاکی و متهم را برای افشای حقیقت صادر کرد.

20106

کد خبر: 664665

وب گردی

وب گردی