فتحی در گفت و گو با ایسکانیوز:  سیاست فراکسیون امید در شرایط فعلی کشور حمایت از دولت است

عضو فراکسیون امید می گوید: نظرما اگر چه ناظر براین است که دولت دارای ضعف هایی است اما سیاست فراکسیون امید در حال حاضر و با توجه به شرایط کشور در آستانه انتخابات ریاست جمهوری، حمایت از دولت است.

محمد جواد فتحی در گفت و گو با ایسکانیوز با اشاره به فعالیت های آینده فراکسیون امید در مجلس دهم و تاثیر این فعالیت ها در انتخابات ریاست جمهوری سال آینده خاطرنشان کرد: بسیار اتفاق خوبی بود که مجمع فراکسیون در موعد مقرر برگزار شد و با انتخاب هیئت رئیسه دائم، دوستانی که فکر می کردند می توانند موثرتر باشند، رای آوردند که همه آن ها برای ما دوست داشتنی و قابل احترام هستند.

این عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس همچنین در پاسخ به این سئوال که نظرتان درباره انتقاداتی که به فراکسیون می شود چیست؟ گفت: به هر حال،امور عالم نسبی است و در این امور انتقاد هم زیاد است و هر موضوعی را هم می شود خوب دید و هم می شود خوب ندید اما من به آینده فعالیت های فراکسیون امید، امیدوار هستم.

نماینده مردم تهران در خانه ملت افزود: وظیفه مجلس ورود به مسائل مهم کشور و موضوعاتی است که در جامعه نمود دارد از این رو معتقدم که فراکسیون ها اعم از سیاسی و غیر سیاسی اگر بتوانند باری را از دوش مردم بردارند، فعالیت شان قابل تحسین و تائید است اما اگر نتوانند بودن آن ها با نبودن شان خیلی تفاوتی ندارد.

وی تاکید کرد: امیدواریم فراکسیون بتواند طرح های خوبی را آماده کند که بتواند مشکلات را از دوش مردم بردارد.

این عضو فراکسیون امید مجلس دهم در پاسخ به سئوال که به نظر شما آیا صدای واحدی از داخل فراکسیون شنیده می شود، گفت: البته تا کنون نیز در فراکسیون امید صدای واحدی وجود داشته و در حال حاضر فراکسیون از انسجام خوبی برخوردار است و میان اعضاء وحدت خوبی برقرار است.

فتحی درباره تک روی برخی اعضای فراکسیون از جمله طرح استیضاح ربیعی وزیر کار و رفاه اجتماعی این گونه توضیح داد اینکه آقای وکیلی موضوع استیضاح را مطرح کرده بود نظر شخصی خود ایشان بود و از ابتدا نیز اعلام کرده بود که این طرح ارتباطی به فراکسیون امید ندارد.

وی تاکید کرد: نظر ما هم این است که در دولت ضعف هایی وجود دارد اما سیاست فراکسیون امید در حال حاضر و با توجه به شرایط کشور در آستانه انتخابات ریاست جمهوری سال آینده و اولین سال تشکیل مجلس دهم، حمایت از دولت است هرچند که ضعف ها را نیز انکار نمی کنیم و هر جایی که نقطه ضعفی ببینیم حتما تذکر خواهیم داد.

204/201

کد خبر: 664684

وب گردی

وب گردی