سایپا- پرسپولیس؛ تلاش برای کسب اولین سه امتیاز لیگ شانزدهم

پرسپولیس در اولین دیدار خود در لیگ شانزدهم به مصاف سایپا خواهد رفت.

به گزارش ایسکانیوز، هفته اول شانزدهمین دوره لیگ برتر فوتبال با بازی دو تیم پرسپولیس و سایپا در روز سه شنبه(۵مرداد1395)ساعت۲۰:۴۵ در ورزشگاه تختی پیگیری خواهد شد.

پرسپولیس؛ تیمی با کلی تغییر و تحول

پرسپولیس که فصل گذشته فقط یه گام برای قهرمانی کم آورد و با تفاضل گل کمتر نسبت به استقلال خوزستان در رده دوم جدول قرار گرفت، حالا با روحیه‌ای دو چندان می‌خواهد فصل جدید را شروع کند. سرخ‌پوشان با پایان فصل قبل تغییراتی را در تیم خود داشتند و می توان گفت که نزدیک به نیمی از این تیم دچار تغییر و تحول شد. با آمدن بازیکنانی همچون سیدجلال حسینی، وحید امیری، علیرضا بیرانوند و ساسان انصاری مهره‌های بسیار ارزشمندی را این تیم در اختیار گرفته است. این تیم در فصل نقل و انتقالات حاشیه‌های زیادی نیز داشت و دو بازیکن تاثیرگذار این تیم در فصل پیش یعنی رامین رضاییان و مهدی طارمی به یکباره به ترکیه رفتند و با ریزه‌اسپور ترکیه قرارداد بستند که شوک بزرگی را به هواداران سرخ‌پوش وارد کنند. رفتن این دو بازیکن به ترکیه سر و صدای زیادی را در بین فوتبال‌دوستان ایجاد کرد و نقدهای تندی به این انتقال صورت گرفت.

طارمی که متوجه اشتباه خود شده بود به یکباره تصمیم به برگشت گرفت و بعد از چند روز که در تمرینات این تیم ترکیه‌ای نیز شرکت کرده بود به پرسپولیس بازگشت که هواداران این تیم را امیدوار به این فصل کند. با توجه به این که گفته می شد آقای گل نیمکت نشین خواهد شد اما برانکو طامی را در فهرست 19 نفره قبل از دیدار با سایپا قرار داده است!
سرخ‌پوشان با تقویتی که در دروازه و خط دفاعی داشتند و همچنین جذب چند بازیکن می‌توان این انتظار را داشت که با تفکرات برانکو موفقیت‌های سال گذشته را دوباره تکرار کند.

سایپا؛ تیم آقا معلم با تفکرات فرکی

تیم سایپا که فصل گذشته با مجید جلالی فصل خوبی را پشت سر نگذاشت در این فصل با حسین فرکی می‌خواد ناکامی‌ها را جبران کند. فرکی خیلی به بدنه اصلی تیم تغییراتی را وارد نکرده و تقریباً می شود گفت سایپای این فصل همان تیم آقا معلم است با تغییراتی جرئی و با تفکرات فرکی.

مسعود حسن‌زاده و سیامک کوروشی دو بازیکنی هستند که در این فصل به سایپا اضافه شدند. با رفتن میلاد میداوودی و آندرانیک تیموریان از سایپا خط حمله این تیم دچار ضعفایی شده که با اضافه شدن حسن زاده و کوروشی این پست دوباره تقویت می شود.

وجود بازیکنانی مانند غلامرضا رضایی و ابراهیم شکوری در ترکیب تیم سایپا که قبلا سابقه حضور در پرسپولیس را داشته اند می‌تواند به جذابیت این بازی کمک کند.

604/602

کد خبر: 664724

وب گردی

وب گردی