مانچینی: ایکاردی فروشی نیست

سرمربی نراتزوی تأکید کرد مهاجم آرژانتینی تیمش این تابستان جایی نخواهد رفت.

به گزارش ایسکانیوز، این روزها شایعه جدایی مائورو ایکاردی از تیم فوتبال اینتر قوت گرفته و حضورش را در تیم‌های ناپولی و آرسنال محتمل می‌دانند. در این شرایط اظهارنظرهای اخیر همسر و مدیربرنامه‌های ایکاردی به شایعه جدایی او از اینتر دامن زده است. کاپیتان اینتر در اولین بازی این تیم در جام قهرمانان بین‌المللی در ایالت اروگان آمریکا که بامداد امروز (دوشنبه) به شکست 3 بر یک نراتزوری مقابل پاری‌سن‌ژرمن انجامید، غایب بود.

روبرتو مانچینی پس از این بازی وقتی در مواجهه با پرسشی در مورد جدایی مائورو ایکاردی از اینتر قرار گرفت، اظهار کرد: ایکاردی فروشی نیست، اما اگر باز پرسشی در این خصوص دارید، می‌توانید از رئیس باشگاه بپرسید!

مانچینی در خصوص احتمال حضور هافبک رم در اینتر هم عنوان کرد: آیا ما برای تقویت ترکیب خود نیاز به آنتونیو کاندروا داریم؟ باید بگویم که برای گرفتن پاسخ این پرسش هم باید سراغ رئیس باشگاه بروید.

سرمربی پیشین منچسترسیتی که ظاهراً از عملکرد باشگاه اینتر در فصل نقل‌وانتقالات ناراضی است، در این مورد گفت: چیزی برای گفتن در مورد نقل‌وانتقالات باشگاه‌مان ندارم. شرایط کاملاً عادی است، درست همانند دو روز گذشته. هیچ چیز تغییر نکرده و باید ببینیم که در دو روز بعد چه اتفاقی خواهد افتاد.

605/601

کد خبر: 664737

وب گردی

وب گردی