مهلت دانشگاه‌ها برای واریز اجاره بهای خوابگاه های دانشجویی اعلام شد

دانشگاه هایی که تا پایان مردادماه اجاره بهای خوابگاه های دانشجوی را حداقل تا ۸۰ درصد به حساب صندوق رفاه دانشجویان واریز نکنند، مبلغی بابت تعمیر و تجهیز خوابگاه های دانشجویی دریافت نمی کنند.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از مهر، مبالغ کمک به تعمیر و تجهیز خوابگاه های دانشجویی که مربوط به عملکرد سال تحصیلی ۹۵-۹۴ بود در وجه دانشگاه ها پرداخت شد.

درصد عملکرد و تحقق واریز اجاره بهاء در هر نیسمال تحصیلی درصد کمک به تعمیر و تجهیز از محل واریز اجاره بهاء هر نیمسال تحصیلی
۱۰۰و بالای ۱۰۰درصد ۶۰درصد
۹۰ الی ۹۹ درصد ۵۰ درصد
۸۰ الی ۸۹ درصد ۳۰ درصد

دانشگاه هایی که درصد عملکرد و تحقق واریز اجاره بهای آنها در یک یا دو نیمسال تحصیلی پایین تر از ۸۰ درصد بوده است (مطابق گزارش سامانه خوابگاهی فاز ۲) و مبلغی بابت کمک به تعمیر و تجهیز در نیمسال مربوطه دریافت نکرده اند، حداکثر تا پایان مرداد ماه فرصت دارند تا با اخذ اجاره بهاء مربوطه از دانشجویان و افزایش درصد تحقق واریزی مشمول دریافت اعتبار فوق شوند.

بدیهی است در صورت عدم تحقق واریز اجاره بهاء خوابگاه، حداقل ۸۰ درصد، تا تاریخ فوق، مبلغی بابت تعمیر و تجهیز خوابگاه های دانشجویی قابل پرداخت نیست.

دانشگاه هایی که در مرحله اول و با تحقق ۸۰ درصدی واریزی اجاره بهاء معادل ۳۰ درصد مبالغ واریزی اعتبار دریافت کرده اند، در صورت افزایش عملکرد تا پایان مرداد ماه مابه التفاوت مبالغ فوق به آن دانشگاه پرداخت خواهد شد.

بدیهی است صندوق رفاه دانشجویان از معاونان، مدیران و کارشناسان دانشجویی که نسبت به وصول حداکثری اجاره بهاء اقدام کرده اند به صورت مادی و معنوی تقدیر و تشکر خواهد کرد.

20104

کد خبر: 664801

وب گردی

وب گردی