باحضور بابک صفرنژاد؛ دوره آموزش " سازدهنی هارمونیکا" برگزارمی شود

دوره آموزش"سازدهنی"با حضور بابک صفرنژاد تنظیم کننده و نوازنده در فرهنگ سرای ارسباران برگزار می شود .

به گزارش ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی فرهنگ سرای ارسباران، بابک صفرنژاد متولد 1364 است . وی در کودکی با ساز پیانو آشنا و دوره راهنمایی وارد هنرستان عالی موسیقی شد.
صفرنژاد در یادگیری سازهای تمبک، قانون وپیانو از اساتیدی چون محمد اسماعیلی ، ملیحه سعیدی وعلی حنانه بهره برده و سازدهنی را به صورت خودآموز در 19سالگی فراگرفت و در سبک هایJazz Blues اولین کنسرت های خود را با گروه The Low-Tech-Dudes به اجرا درآورد .
این نوازنده در طول تحصیل دانشگاه عالی موسیقی، دوره Jazz را با واهاک هراپتیان آموزش دید و با سبک Gypsy jazz آشنا و فعالیت خود را با کیوان کیارس نوازنده چیره دست گیتار شروع و 4 کنسرت با این سبک به اجرا در آورده است .
همچنین این استاد سازدهنی در سال 1377 مقام اول نوازندگی را در جشنواره موسیقی فجر کسب کرد.
آلبوم دوست قدیمی به عنوان اولین ساز دهنی در ایران است که با سبک های Gypsy,Country, Irish, pop
Rock & Roll ,Jazz توسط این هنرمند موسیقی تنظیم و اجرا شده است . وی از معدود نوازندگانی است که سازدهنی های دیاتونیک و کروماتیک را اجرا می کند .
این آلبوم موسیقی با قطعات سازدهنی Hohner مشتمل بر14 آهنگ توسط شرکت فرهنگی هنری رهگذر هفت اقلیم روانه بازار موسیقی ایران شد.
علاقه مندان برای حضور در این برنامه می توانند به فرهنگسرای ارسباران به نشانی خیابان شریعتی، بالاتراز سیدخندان خیابان جلفا مراجعه ویا با شماره تلفن 22872818 تماس بگیرند.

508502

کد خبر: 664818

وب گردی

وب گردی