البرز فینالیست فوتسال دسته دو کشور

البرز با پیروزی 4 بر صفر در برابر آذربایجان شرقی به فینال مسابقات فوتسال دسته دو کشور راه یافت.

به گزارش ایسکانیوز، در ادامه مسابقات فوتسال دسته دو قهرمانی کشور دانشگاه آزاد اسلامی که به میزبانی واحد اردبیل جریان دارد، تیم منتخب فوتسال پسران استان البرز در یک بازی زیبا و دیدنی توانست 4 بار دروازه آذربایجان شرقی را باز کند.
بازی بین تیم های استان البرز با آذربایجان شرقی (واحد تبریز) با هیجان خاصی آغاز شد و مربی های هر دو تیم را ازکنار زمین مرتبا با تذکرات لازم، بازیکنان خود را هدایت می کردند.
اولین گل بازی با فرار کاپیتان تیم البرز، سینا خندان در دقیقه ۱۳ از جناح چپ وارد دروازه آذربایجان شرقی شد.
همین بازیکن در دقیقه ۵ نیمه دوم گل دوم را زد و این برتری سبب شد تیم البرز با آرامش بیشتری بازی را دنبال کند. اما در مقابل حریف آذربایجانی به آب و آتش می تا گل های خورده را جبران کند وهمین روند باعث شد در دقیقه ۱۲ علیرضا محمودی با یک حرکت زیبا گل سوم البرز را به ثمر برساند.
گل چهارم بازی درقیقه ۱۶نیمه دوم توسط بازیکن خوش تکنیک البرزی، سعید راوش زده شد و پس از وقت قانونی بازی بانتیجه ۰-۴ به نفع استان البرز به پایان رسید.
با این پیروزی تیم البرز راهی دور دوم مسابقات فوتسال دسته دوم دانشجویان دانشگاه های آزاد اسلامی کشور شد.
همچنین در بازی های ماقبل فینال بازی بین تیم های استان اردبیل با استان کرمان به ضربات پنالتی کشید و هر تیم سه ضربه را به سوی دروازه حریف روانه کرد. اولین ضربه اردبیل توسط دروازه بان کرمان دفع شد و همین ضربه ناموفق باخت تیم اردبیل را رقم زد و در نهایت تیم کرمان به فینال راه یافت.
گفتنی است امروز تیم های کرمان و البرز بازی فینال را برگزار خواهند کرد و آذربایجان شرقی و اردبیل در بازی رده‌بندی مقابل هم قرار خواهند گرفت.

604/602

کد خبر: 664914

وب گردی

وب گردی