لاوروف:افراد خواهان تغییر نظام در سوریه منافق هستند

وزیر امور خارجه روسیه در سخنانی اعلام کرد افرادی که خواهان تغییر نظام در سوریه هستند منافق و به دنبال تحقق منافع خود هستند.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از روسیا الیوم، سرگئی لاوروف وزیر امور خارجه روسیه اظهار داشت: کسانی که خواهان تغییر نظام در سوریه هستند منافق محسوب می شوند. با وجود آنچه در عراق و لیبی رخ داد ، افرادی که به دنبال تغییر نظام در سوریه هستند نفعی از این موضوع می برند و از تخریب کشوها در پی تحقق منافع خود هستند.

به گزارش مهر، وی گفت: گروه داعش تنها به مسیحیان ظلم نمی کند بلکه با فجیع ترین شکل ممکن شیعیان را ذبح می کند و عناصر این گروه به طور یکسان مقدسات مسیحیان و شیعیان را نابود می کنند.

لاوروف خاطرنشان کرد: عناصر داعش افراد متدینی نیستند بلکه کسانی هستند که تنها برای قدرت و اشغال اراضی می جنگند و برای تشکیل خلافت از لیسبون تا پاکستان تلاش می کند.

وزیر امور خارجه روسیه افزود: افسران سابق ارتش صدام اساس توانمندی های نظامی داعش محسوب می شوند، آمریکایی ها با حمله به عراق، ارتش و نیروهای امنیتی عراق را منحل کردند و در واقع کسانی را که کارشناس امور جنگی بودند را بدون رسیدگی به وضعیت معیشت آنها رها کردند و همه امروز این موضوع را می دانند.

300300

کد خبر: 664985

وب گردی

وب گردی