جمله های رویا تیموریان در کسری از ‏ثانیه از شبکه‌های اجتماعی سردرآورد/جراحی، پس از شیوع شایعه

تنها چند جمله از زبان رویا تیموریان، بازیگر سینما و تلویزیون ‏درباره بیمارستان بهمن تهران و پرونده پزشکی خواهر زاده‌اش کافی بود تا نام این مرکز درمانی ‏با کلید واژه مشهورروزهای گذشته یعنی «قصور پزشکی» پیوند بخورد و در کسری از ‏ثانیه از شبکه‌های اجتماعی سردرآورد.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از اعتماد جمله های رویا تیموریان در کسری از ‏ثانیه از شبکه‌های اجتماعی سردرآورد: «خواهرزاده‌ام نیما ‏طباطبایی (کارگردان مستند من ناصر حجازی هستم) ‏‎]‎دو‎[‎‏ روز پیش به ‏دلیل سردرد شدید به بیمارستان ‎بهمن مراجعه کرد اما به جز ‏داروهای مسکن هیچ درمان دیگری برایش در نظر نگرفتند. بیمارستان ‏بهمن با ما نامهربانی کرد. » حالا سه روز پس از شروع ماجرا، فضای ‏واقعی بیمارستان بهمن متفاوت ازفضایی است که پیرامون آن در ‏فضای مجازی ایجاد شده است.

بیشتر پرستاران و کارکنان این بیمارستان در گفت‌وگو با خبرنگار« اعتماد»‏حتی از آنچه در شبکه‌های اجتماعی می‌گذرد و به محل کارشان نسبت می‌دهند، بی‌خبرند و وقتی نام نیما ‏طباطبایی و موضوع عدم رسیدگی به او را می‌شنوند ماجرا برای‌شان تازگی دارد و با ‏کنجکاوی می‌خواهند بدانند موضوع چیست: «چه شده؟ ما اصلا خبر ‏نداشتیم، گفتید کی؟» این سه جمله واکنش بیشتر پرستارها به ‏شایعه عدم رسیدگی به نیما طباطبایی، خواهرزاده رویا تیموریان ‏است، و در انتها پرستارها، با اشاره دست، آخر راهرویی را نشان می‌دهند ‏که اتاق رییس در آنجاست: «ما نمی‌دانیم، شاید اگر به دفتر رییس ‏بروید، اطلاعاتی داشته باشند.»

البته مسوول دفتر رییس بیمارستان خانمی است که از ماجرا باخبر است و می‌گوید: «رییس بیمارستان چند لحظه پیش با ‏خبرگزاری‌ها حرف زد و موضوع حل و همه‌چیز تکذیب شد. دوباره توضیح نمی‌دهند، ‏کارهای مهم‌تری دارند. »
بیماری خواهر زاده رویاتیموریان
عصر روز یکشنبه؛ رویا تیموریان؛ بازیگر ایرانی در گفت‌وگو با مهر اعلام کرد که خواهرزاده او در مراجعه به یک بیمارستان خصوصی و درخواست برای جراحی اورژانسی به دلیل وخامت حال جسمی، با جواب منفی کادر درمانی بیمارستان مواجه شده است. مهر در گزارش خود و با نقل مستقیم از زبان تیموریان نوشته بود: «خواهرزاده‌ام نیما طباطبایی (کارگردان فیلم من ناصر حجازی هستم)، دو روز پیش به دلیل سردردهای شدید به بیمارستان مراجعه کرد اما متاسفانه به جز داروهای مسکن هیچ درمان دیگری برایش در نظر نگرفتند. ولی بعدا طبق تشخیص پزشکان مشخص شد او به عارضه تومور مغزی دچار شده و قرار بود امروز تحت عمل جراحی قرار بگیرد اما از شب گذشته هیچ جراحی بر بالینش حاضر نشد و ما با کمک دکتر برزویه؛ پزشک بیمارستان ایرانمهر توانستیم او را به این بیمارستان منتقل کنیم. در حال حاضر با پیگیری مجدانه پرسنل، آزمایش‌های لازم گرفته شده و منتظر جواب هستیم تا در اسرع وقت بیمارمان را به اتاق عمل ببرند. مادر نیما طباطبایی ایران نیست و در این دو روز شرایط بسیار سختی بر ما گذشت و من از دکتر برزویه و همه کسانی که در بیمارستان ایرانمهر هستند نهایت تشکر را دارم که با ما همکاری کردند. متاسفانه بیمارستان بهمن با ما نامهربانی کرد و کمک‌های بابک برزویه عکاس مطبوعاتی و پدرشان به دادمان رسید.»
واکنش مدیرعامل بیمارستان بهمن
اما در پی انتشار مطالبی در شبکه های اجتماعی و گلایه‌ها درباره امتناع تیم پزشکی از انجام جراحی این بیمار، محسن محور؛ مدیرعامل بیمارستان بهمن، روز گذشته در گفت‌وگو با ایسنا ضمن تکذیب این گفته‌ها، توضیح داد: «آقای طباطبایی سه روز قبل با عارضه سردرد به بیمارستان ما مراجعه کرد که توسط دکتر جلالیان در بخش، بستری شده و دستور انجام MRI برایش داده می‌شود. در MRI تومور بزرگی در مغز آقای طباطبایی تشخیص داده می‌شود و سابقه بیمار نیز گرفته می‌شود. بر این اساس در سابقه بیمار وجود تومور کلیه مشخص شده و اعلام می‌شود که این تومور، اکنون به تومور متاستاتیک تبدیل شده است. بر این اساس آقای طباطبایی به سرویس جراحی منتقل می‌شود. در آن زمان دکتر مهرداد مرادی در بیمارستان حضور داشته و آنکال بوده و بنابراین دکتر مرادی بالای سر بیمار حاضر می‌شود و بعد از دیدن نتیجه MRI می‌گوید که تومور آقای طباطبایی وسیع است. همراهان آقای طباطبایی که خانم رویا تیموریان و آقای مسعود رایگان نیز جزو آنها بودند می‌گویند جراحی باید توسط دکتر سید محمد قدسی انجام گیرد. درحالی که طبق تماسی که با دکتر قدسی گرفته شد، اعلام کردند که دکتر عازم سفر هستند و بر این اساس ما پیشنهاد یک جراح دیگر را دادیم که همراهان بیمار قبول نکرده و بر انجام جراحی از سوی دکتر قدسی اصرار کردند. از آن‌جایی که دکتر قدسی عازم سفر بوده‌اند، معاون‌شان آقای دکتر میرفلاح را می‌فرستند که بعد از معاینه بیمار از سوی دکتر میرفلاح اعلام می‌شود که بیمار نیاز به یک جراح حاذق دارد... بنابراین بیمارستان تلاش می‌کند تا آقای طباطبایی را به بیمارستان ایرانمهر منتقل کند و آقای دکتر برزویه عمل جراحی را رویشان انجام دهند، اما باز هم همراهان بیمار این موضوع را قبول نمی‌کنند... نهایتا دیروز صبح همراهان آقای طباطبایی با انجام جراحی از سوی دکتر برزویه موافقت کردند و ما خودمان هماهنگی‌ها را انجام دادیم و با یک آمبولانس ویژه آنها را به بیمارستان ایرانمهر منتقل کرده و کارهای‌شان را هم پیگیری کردیم و دیشب هم دکتر برزویه عمل جراحی‌شان را انجام دادند. در این زمینه هم مدارک، پرونده‌ها، فیلم و حتی MRI آقای طباطبایی موجود است و حتی گفته‌ام که تمام دوربین‌ها و فیلم‌هایی که پزشکان بالای سرشان رفته‌اند موجود باشد.» نیما طباطبایی در بیمارستان ‏ایرانمهر مورد عمل جراحی قرار گرفته و به گفته نزدیکانش به «اعتماد» در حال حاضر شرایط مساعدی دارد و در بخش مراقبت های وی‍‍ژه بستری است.

105105

دیدگ

کد خبر: 665019

وب گردی

وب گردی