آهنگساز «فروشنده» به «فیلشاه» پیوست

ستار اورکی برای آهنگسازی انیمیشن سینمایی «فیلشاه» با  گروه «هنرپویا» همکاری خواهد کرد.

به گزارش ایسکانیوز، علی رغم گمانه زنی هایی که سال گذشته در خصوص ساخت موسیقی «فیلشاه» توسط محمدرضا علیقلی صورت گرفته بود، بنا بر گزارش روابط عمومی گروه «هنرپویا» ستار اورکی که سابقه آهنگسازی در فیلم های مختلفی همچون «استرداد»، «دربند»، «دوران عاشقی»، «جدایی نادر از سیمین» و ... را داشته و اخیرا نیز ساخت موسیقی فیلم تازه اصغر فرهادی را به اتمام رسانده، هفته گذشته برای ساخت موسیقی «فیلشاه» قرارداد امضا کرده تا پس از «فروشنده» برای «فیلشاه» آهنگسازی کند. رایزنی برای انتخاب باقی عوامل این فیلم همچنان ادامه دارد.

«فیلشاه» پروژه جدید گروه «هنرپویا» به کارگردانی هادی محمدیان و تهیه کنندگی حامد جعفری است که هم اکنون با اتمام مدلسازی کاراکترها و طراحی استوری ریل، در آغاز فرایند تولید قرار گرفته است.

در توضیح اولیه «فیلشاه» آمده است: "در جنگلی در آفریقا رئیس گله فیل ها صاحب فرزندی می ‌شود که همه انتظار دارند جانشین رئیس گله باشد، اما برخلاف تصور همه «شادفیل» بسیار دست و پا چلفتی است و هیکل گنده‌اش همیشه سبب تخریب و خرابکاری می ‌شود... ."

گفتنی است گروه «هنرپویا» اولین کنسرسیوم فرهنگی هنری در بخش خصوصی است که توسط موسسات فرهنگی هنری هفت سنگ و سلوک افلاکیان با شعار "فرزندانتان را آسوده خاطر به سینما بیاورید" پایه گذاری شده و در اولین قدم نیز انیمیشن سینمایی «شاهزاده روم» را با همین شعار در سینماهای کشور عرضه کرد و توانست عنوان سومین فیلم پربیننده سال 94 را از آن خود سازد.

503502

کد خبر: 665023

وب گردی

وب گردی