گردهمایی دموکرات ها/ حمایت سندرز و میشل اوباما از هیلاری

رهبران حزب دموکرات آمریکا در گردهمایی این حزب که به‌مناسبت حمایت از هیلاری کلینتون برگزار شد طرفداران خود را ترغیب به انتخاب این نامزد انتخاباتی کردند.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از روزنامه آمریکایی واشنگتن پست، رهبران کمپین انتخاباتی حزب دموکرات آمریکا حمایت کامل خود را از نامزد نهایی این حزب در انتخابات ریاست جمهوری یعنی هیلاری کلینتون ابراز کردند.

سناتور برنی سندرز رقیب سابق دموکرات کلینتون طی اولین گردهمایی هواداران و مسئولین حزب دموکرات از تمامی افراد حاضر در این گردهمایی درخواست کرد که با هر تفکری که دارند از کلینتون حمایت کنند.

سندرز: هیلاری باید رئیس‌جمهور شود

به گزارش تسنیم، وی با ترغیب رای دهنگان دموکرات برای انتخاب کلینتون گفت با این کار مانع از هموار شدن راه برای انتخاب دونالد ترامپ نامزد جمهوریخواه انتخابات شوند این در حالی است که ایمیل های افشا شده اخیر که مربوط به سران حزب دموکرات مخصوصا هیلاری کلینتون بوده است پایگاه مردمی این حزب را تا حدودی متزلزل کرده است.

سندرز اظهار داشت: «باید ترامپ ر اشکست دهیم. او قلدر و عوام فریب است. هیلاری به دلیل تفکرات مطلوبی که دارد باید مورد حمایت قرار گیرد و رئیس جمهور شود.»

سندرز در ادامه سخنانش در مورد عواقب پیروزی ترامپ در انتخابات هشدار دارد.

میشل: من فقط به هیلاری اعتماد دارم

میشل اوباما نیز نطق محکمی درباره ویژگی‌های هیلاری کلینتون ارائه داد و گفت: «من در این انتخابات تنها به یک نفر اعتماد دارم که می تواند رئیس جمهور آمریکا باشد. من به هیلاری اعتماد دارم، زیرا او در گذشته نیز برای بچه‌های آمریکا تلاش زیادی کرده است. هشت سال پیش که او نتوانست نامزدی حزب دموکرات را به‌عهده بگیرد هرگز عصبانی یا ناراحت نشد، او به عنوان وزیر خارجه نیز زحمات زیادی برای آمریکا کشید. اما ویژگی مهمی که من در هیلاری دیده‌ام خستگی‌ناپذیری وی در زیر فشارهاست».

وی افزود: «ما نمی‌توانیم در این انتخابات دست روی دست بگذاریم و انتظار داشته باشیم که بهترین نتیجه را بگیریم. ما نباید خسته و مایوس شویم و از امروز تا روز انتخابات ما باید همان کاری را انجام دهیم که هشت سال پیش انجام دادیم. برای انتخاب هیلاری باید تمام تلاشمان را به کار ببریم، باید تک تک رای ها را جمع کنیم. بیایید از همین الان شروع کنیم».

300300

کد خبر: 665071

وب گردی

وب گردی