پاتو با ویارئال به توافق رسید

مهاجم برزیلی فصل گذشته تیم فوتبال چلسی، دوباره به اروپا باز خواهد گشت تا برای زیردریایی زرد بازی کند.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از ESPN، الکساندر پاتو، مهاجم برزیلی فصل گذشته چلسی که ماه ژانویه سال جاری به‌صورت قرضی از کورینتیانس به آبی‌پوشان لندن ملحق شد، با ویارئال به توافق رسیده است.

زیردریایی زرد برای به‌خدمت گرفتن مهاجم پیشین میلان حاضر است سه میلیون یورو به کورینتیانس بپردازد و به این ترتیب بخشی از ضرر هنگفتی را که این تیم سه سال پیش برای خرید این بازیکن برزیلی از میلان متحمل شد، جبران کند.

کورینتیانس زمستان سال 2013 پاتو را با قراردادی 15 میلیون یورویی از روسونری خرید، اما به هیچ وجه نتوانست به اندازه رقم هنگفتی که برای خرید او پرداخت از او بازی بگیرد و به‌همین دلیل بود که در مدت کوتاهی پس از خریدنش او را به رقیب خود سائوپائولو و پس از آن به چلسی قرض داد. قرارداد پاتوی 26 ساله با کورینتیانس قرار بود در ماه دسامبر فسخ شود، اما این اتفاق صورت نگرفت تا او به یک بازیکن آزاد تبدیل نشود.

گفته می‌شود که پاتو در ابتدای تابستان سال جاری از لاتزیو هم پیشنهادی داشت که آن را رد کرد و با این کارش خشم مسئولان کورینتیانس را هم برانگیخت، چرا که آنها امیدوار بودند بخشی از ضرر مالی را که برای خرید او متحمل شدند، جبران کنند.

پاتو تاکنون برای کورینتیانس 62 بازی انجام داده و 17 گل به‌ثمر رسانده است. او در دو سال حضور قرضی‌اش در سائوپائولو هم 101 بازی انجام داد و 38 گل زد. چلسی اما برای او مقصد خوبی نبود و او در پنج ماه حضورش در استمفوردبریج تنها دو بازی انجام داد و یک گل هم زد.

402/601

کد خبر: 665177

وب گردی

وب گردی