حجت الاسلام نمازی:  کیفی سازی و اثربخشی فعالیت های اداره کل تشکل ها دنبال می شود

مدیرکل تشکل های اسلامی سیاسی دانشگاه آزاد اسلامی از کیفی سازی و اثربخشی فعالیت های اداره کل در بخشهای مختلف خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز، حجت الاسلام حسن نمازی در نشست شورای مدیران این اداره کل با بیان اینکه موانع را باید از سرراه تشکل ها برداریم تا هرکس با هرسلیقه ای بتواند فعالیت کند به تشریح فعالیت های این اداره کل در بخش های مختلف نمایندگان، تشکل ها، هیئت های مذهبی و نشریات پرداخت.

وی با اشاره به اینکه در تشکل ها بحث استانداردسازی و برگزاری انتخابات بر اساس قانون در اولویت قرار دارد؛ گفت: در همین خصوص با ابلاغ بخشنامه ای که به تایید ریاست عالی دانشگاه رسیده به تشکل ها مهلت سه ماهه برای برگزاری انتخابات ابلاغ شده است.

نمازی همچنین از ارزیابی فعالیت تشکل ها و شناسایی تشکل های فعال و غیر فعال و ارزیابی برنامه ها از جمله نشریات آنان خبر داد و گفت: بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته تلاش می شود فعالیت ها به صورت کیفی و موثر در تمامی بخش های زیر مجموعه اداره کل دنبال شود.

وی همچنین در خصوص هیئت های مذهبی نیز یادآور شد: در آستانه ماه محرم نشستی نیز با حضور هیئت ها برگزار و در خصوص کیفیت بخشی به فعالیت آنها در ماههای محرم و صفر تاکید خواهد شد.

مدیرکل تشکل های سیاسی اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی در خصوص امور مالی نیز خاطر نشان کرد: از ابتدای فعالیت دراداره کل تلاش کردیم در امور مالی شفافیت ایجاد کنیم.

نمازی همچنین با بیان اینکه اداره کل تعامل زیادی با معاونت فرهنگی دانشگاه دارد تاکید کرد: در عین حال اداره کل به صورت مستقل زیر نظر ریاست دانشگاه فعالیت می کند و سیاستهای مستقل خود را پی می گیرد.

همچنین در نشست شوای مدیران این اداره کل که با حضور ابدوست مدیر حفاظت و مدیران طرح و برنامه، اجرایی، مالی و روابط عمومی برگزار شد؛ حجت الاسلام نمازی طی حکمی حجت الاسلام دکتر مهدی موحد نیا را به عنوان معاون اداره کل تشکل ها منصوب و معرفی کرد و از زحمات سید محمد تقی قریشی قدردانی کرد.

20101

کد خبر: 665272

وب گردی

وب گردی