علی لهراسبی:خوانندگان برای تیتراژها وقت نمی گذارند/انتشار آلبوم در پاییز

علی لهراسبی گفت: اگر الان کار شگفت انگیزی نمی شنویم بخاطر این است که دوستان عزیزی که تیتراژ می خوانند وقت کافی را نمی گذارند،در واقع خیلی از ترانه ها زیباست ولی از لحاظ موسیقی چیز جدیدی نمی شنویم.

علی لهراسبی از خوانندگان موسیقی پاپ کشور در گفت و گو با ایسکانیوز در مورد کاهش استقبال مردم از تیتراژهای سریال ها گفت:با قوی تر شدن فضای مجازی، قاعدتا تعداد بینندگان تلویزیون چه در ایران و چه در دنیا کمتر می شود و این خود در استقبال مردم بی تأثیر نیست و به نظر من دلیل دیگر این است که اگر الان کار شگفت انگیزی نمی شنویم بخاطر این است که دوستان عزیزی که تیتراژ می خوانند وقت کافی را نمی گذارند،در واقع خیلی از ترانه ها زیباست ولی از لحاظ موسیقی چیز جدیدی نمی شنویم.

خواننده "فاصله ها" در مورد مشکلات عرصه موسیقی در رسانه ملی اظهار کرد: موسیقی در صدا و سیما کم وکسری های زیادی دارد،صدا و سیما باید موزیک را حمایت کند چون تنها رسانه مجاز ما هست و این رسانه باید موزیک های خوب را زیاد پخش کند،برنامه هایی در زمینه موسیقی داشته باشد و آهنگ های مجاز درخواستی مانند قدیم پخش شود.ما این خلأ را در صدا و سیما داریم که مردم به غیر از سریال آمادگی این را ندارند که موزیک را از برنامه های دیگر هم بشنوند.

وی در پایان در مورد تور کنسرت آمریکا خود گفت:برنامه تور آمریکا را انشالله خواهیم داشت و اطلاعات دقیق تر را به زودی اعلام خواهم کرد. در حال حاضر مشغول انجام کارهای آلبوم هستم و امیدوارم که پاییز منتشر شود.

این خواننده ادامه داد:فوأد غفاری،پازل بند، فربد یزدانفر،شهاب اکبری،مهرزاد امیرخانی،آرمان مبین،مونا برزویی،زهرا عاملی،حدیث دهقان، محمد ناهیدی، حمید نصراللهی،نوید میرزای و روزبه بمانی ازجمله دوستانی هستند که در این آلبوم با من همکاری دارند.همچنین با اینکه قبلا این اتفاق در کارهای من رخ نداده است،امادر آینده امکان دارد با خواننده دیگری در یک ترک همکاری داشته باشم.

وی افزود: 17 و 18 مرداد در اردبیل و 4 شهریور ماه در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران روی صحنه خواهم رفت و در صدد هستیم بعد از تهران تور کنسرت های بقیه شهرستان ها را برگزار کنیم.

508502

کد خبر: 665303

وب گردی

وب گردی