اعلام محدودیت‌های ترافیکی ویژه تعطیلات /وضعیت جاده‌های پرترددچگونه است؟

پلیس راهور کشور محدودیت‌های ترافیکی ویژه تعطیلات آخر هفته را اعلام کرد.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل مهر، محدودیت‌های ترافیکی تعطیلات آخر هفته به شرح زیر است:

تردد موتور سیکلت از ساعت ۱۲روز چهار شنبه مورخ ۹۵/۵/۶ الی ساعت ۲۴ روز یکشنبه مورخ ۹۵/۵/۱۰ از محورهای کرج- چالوس، هراز، فیروزکوه و محور تهران- سمنان- مشهد و بالعکس ممنوع است.

محور کرج-چالوس

در محور کرج- چالوس تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت ممنوع است. همچنین تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ روز چهارشنبه مورخ ۹۵/۵/۶ الی۵ بامداد روز پنج شنبه مورخ ۹۵/۵/۷ از مرزن آباد به سمت کرج ممنوع بوده و با اعلام مامورین پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۸ روز چهارشنبه مورخ ۹۵/۵/۶ الی ۰۵:۰۰بامداد روز پنج شنبه مورخ۹۵/۵/۷ از کرج به سمت مرزن آباد بصورت یکطرفه خواهد بود.

تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۳روز شنبه مورخ۹۵/۵/۹ الی ۵ بامداد روز یکشنبه مورخ ۹۵/۵/۱۰ از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و از ساعت ۱۶روز شنبه مورخ۹۵/۵/۹ الی ۶ بامداد روز یک شنبه مورخ۹۵/۵/۱۰ از مرزن آباد به سمت کرج به صورت یک‌طرفه خواهد بود.

همچنین در محدوده استان البرز، تردد هر گونه وسایل نقلیه از ساعت ۱۹ روز جمعه مورخ ۹۵/۵/۸ تا ساعت ۱ روز شنبه مورخ ۹۵/۵/۹از میدان امیر کبیر به سمت شمال ممنوع خواهد بود.

محور هراز

در محور هراز نیز تردد کلیه تریلرها ممنوع است. تردد کلیه کامیونها وکامیونت ها به استثنای حاملین موادسوختی و فاسد شدنی از ساعت ۶ روز چهارشنبه مورخه ۹۵/۵/۶ الی ساعت ۱۲ روز یکشنبه مورخه۹۵/۵/۱۰ از تهران به آمل و بالعکس ممنوع خواهد بود.

تردد کلیه وسایل نقلیه از ساعت ۱۴۰۰ روز شنبه مورخ۹۵/۵/۹ الی ساعت ۲ بامداد روز یکشنبه مورخ۹۵/۵/۱۰ از رودهن به سمت آمل ممنوع بوده و از ساعت ۱۶ روز شنبه مورخ ۹۵/۵/۹ الی ساعت ۲ بامداد روز یکشنبه مورخ۹۵/۵/۱۰ از آب اسک به سمت تهران به‌صورت یک‌طرفه انجام می پذیرد.

محور فیروزکوه

در محور فیروزکوه نیز تردد کلیه تریلر ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۶ الی ۲۴ روزهای چهارشنبه و شنبه مورخ های ۹۵/۵/۶ و ۹۵/۵/۹ از تهران به قائمشهر و بالعکس ممنوع است.

محور قزوین- رشت

محور قدیم قزوین-رشت و بالعکس نیز تردد انواع تریلر و کامیون به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ الی ۲۴ روز چهارشنبه مورخ ۹۵/۵/۶ ممنوع است.

تردد انواع تریلر به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ الی ۲۴ روز پنج شنبه مورخ۹۵/۵/۷ و از ساعت ۸ الی ۲۴ روزهای شنبه و یکشنبه مورخ ۹ و ۹۵/۵/۱۰ ممنوع است.

محور آستارا به اردبیل

در محور آستارا به اردبیل و بالعکس نیز تردد انواع تریلر و کامیون به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ الی ۲۴ روزهای جمعه و شنبه در تاریخ های ۸ و ۹ مرداد ممنوع است.

آزادراه قزوین- کرج

در آزادراه قزوین-کرج تردد انواع تریلر و کامیون به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ الی ۲۴ روز چهارشنبه مورخ ۹۵/۵/۶ و از ساعت ۸ روز شنبه مورخ ۹۵/۵۹ الی ساعت ۸ روز یکشنبه مورخ۹۵/۵/۱۰ ممنوع است.

105105

کد خبر: 665315

وب گردی

وب گردی