نگاهی به آمار هفته اول لیگ برتر/ میزبان هایی که از فرصتشان خوب استفاده نکردند

در هفته اول مسابقات فوتبال لیگ برتر عملکرد تیم های میهمان فوق العاده بود ومیزبان ها دور از انتظار ظاهر شدند.

به گزارش ایسکانیوز، لیگ شانزدهم 4 مرداد 1395 با چهار دیدار آغاز شد که در مهم ترین آن ها استقلال تهران میزبان نفت تهران بود. در هفته اول مسابقات فوتبال لیگ برتر عملکرد تیم های میهمان فوق العاده بود ومیزبان ها دور از انتظار ظاهر شدند.

** استقلال خوزستان 2-2 تراکتورسازی تبریز : دو تیم مدعی در لیگ شانزدهم اولین گام را چنان محکم بر نداشتند و ترجیح دادند امتیاز این دیدار را بین خود تقسیم کنند. در پایان هفته اول استقلال خورستان با یک امتیاز در رتبه پنجم و تراکتور در رده ششم قرار دارند.

** سیاه جامگان مشهد 2-1 ذوب آهن: تنها دیداری که میزبان برنده بازی بود. تیم مشهدی که عملکرد خوبی در فصل نقل و انتقالات داشت موفق شد اولین دیدار را با پیروزی پشت سر بگذارد. در پایان هفته اول سیاه جامگان با 3 امتیاز در رتبه چهارم و ذوب آهن در رده سیزدهم قرار گرفتند.

** استقلال 1-1 نفت تهران: تقابل علی دایی و علیرضا منصوریان برنده نداشت تا حسرت برد شهریار برابر استقلال 6 ساله شود. این دیدار با گل جابر انصاری( استقلال) و ارسلان مطهری(نفت تهران) با تساوی 1-1 به پایان رسید. در پایان هفته اول استقلال با یک امتیاز در رتبه هفتم و نفت در رده هشتم ایستادند.

** صبای قم 0-0 صنعت نفت آبادان : یکی از دیدارهای هفته اول لیگ برتر که تساوی بدون گل به پیاین رسید. در پایان هفته اول به ترتیب صبا و صنعت نفت با یک امتیاز در رتبه دهم و یازدهم قرار گرفتند

** گسترش فولاد تبریز 0-0 پیکان : هفته اول شانزدهمین دوره مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور با تساوی تیم‌های گسترش فولاد تبریز و پیکان تهران پیگیری شد. این دیدار در نیمه اول با فشار تیم میزبان همراه بود، اما بی‌دقتی مهاجمان گسترش فولاد مانع از آن شد تا آبی‌پوشان تبریزی به گل برسند. این دیدار با تساوی بدون گل طرفین به اتمام رسید در حالی که پیکان در نیمه اول بیشتر حالت تدافعی به خود گرفته بود. در پایان هفته اول گسترش و پیکان هم به ترتیب در رده سیزدهم و نهم ایستادند.

** سپاهان اصفهان 0-1 پدیده مشهد: تیم فوتبال پدیده با برتری در خانه سپاهان، اولین شگفتی فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر را رقم زد. شاگردان مهاجری با قدرت لیگ شانزدهم را آغاز کردند و موفق شدند در اولین دیدار خود یکی از مدعیان قهرمانی را شکست دهند. تنها گل این بازی را محمدحسین مرادمند، بازیکن پیشین سپاهان در دقیقه ۴۳ و با یک ضربه سر برای پدیده به‌ثمر رساند. این نتیجه در حالی رقم خورد که در دقیقه ۱۴ شهاب گردان، دروازه‌بان پدیده ضربه پنالتی مهرداد محمدی را به کرنر فرستاد. در پایان هفته اول سپاهان در رتبه شانزدهم و پدیده در رده دوم ایستادند.

** فولاد خوزستان 1-2 ماشین سازی: با شکست فولاد خوزستان مقابل تیم تازه لیگ برتری شده ماشین سازی تبریز در اهواز، سومین شگفتی لیگ برتر در هفته اول رقم خورد. فولادی ها برای فرار از شکست خانگی، فشار حملات شان را افزایش دادند و حتی در دقیقه ۸۱ از حریف پنالتی گرفتند اما اکبر ایمانی این ضربه را به راحتی از دست داد تا دست فولاد از رسیدن به گل کوتاه بماند. در پایان هفته اول فولاد در رتبه چهاردهم و مشین سازان در رده اول ایستادند.

** سایپا 0-1 پرسپولیس: دیدار تیم‌های سایپا و پرسپولیس در هفته نخست لیگ برتر شانزدهم با برتری شاگردان برانکو به پایان رسید.پرتاب اوت از سوی وحید امیری با ضربه سر ماهینی در آستانه ورود به دروازه توسط مدافع حریف بازگشت داده شد اما کامیابی نیا با یک شوت زیبا توپ را به گل تبدیل کرد. در پایان هفته اول سایپا در رده پانزدهم و پرسپولیس رتبه سوم جدول را به خود اختصاص دادند.

به جز تیم سیاه جامگان هیچ میزبانی،میزبان خوبی نبوده است!

604/602

کد خبر: 665457

وب گردی

وب گردی