مرد جذاب پرسپولیس در آستانه جدایی

مدافع استرالیایی تیم فوتبال پرسپولیس نتوانسته نظر مثبت سرمربی سرخپوشان را جلب کند و احتمال قطع همکاری او با پرسپولیس وجود دارد.

به گزارش ایسکانیوز، آنتونی گولتس، مدافع استرالیایی - کروات پرسپولیس اولین بازیکن خارجی بود که در فصل نقل و انتقالات تابستانی به جمع سرخپوشان پیوست اما در هیچ کدام از بازی های دوستانه و رسمی تا به حال در ترکیب ثابت برانکو به میدان نرفته است. بازیکنی که سابقه قهرمانی با وسترن سیدنی استرالیا را داشته به قدری از دوران آمادگی دور شده که ابتدا به لیگ مولداوی رفته و پس از آن راهی پرسپولیس شده است.

پرسپولیسی ها تاخیر زیادی در پرداخت مبلغ رضایتنامه این بازیکن به باشگاه شریف مولداوی داشتند و در نهایت به بهانه مشکلات بانکی و نرسیدن پول به کشور مقصد توانستند با ارائه مدارک رضایتنامه و ITC این بازیکن را دریافت کنند اما به نظر می رسد وی چندان در این باشگاه ماندنی نباشد.

با پیگیری های مشخص شد صحبت های مقدماتی با این بازیکن برای فسخ قرارداد انجام شده و به زودی تصمیم نهایی در این خصوص گرفته می شود. باید دید نظر گولچ که قراردادی ۲۵۰ هزار دلاری بسته و باشگاه مولداوی که رضایتنامه ۱۰۰ هزار دلاری را صادر کرده نسبت به این فسخ قرارداد چیست و آنها حاضر می شوند بدون دریافت غرامت این قرارداد را فسخ کنند یا خیر.

از طرفی خبر رسیده این بازیکن روز گذشته در فهرست ۱۸ نفره پرسپولیس قرار نگرفته چرا که اگر روی نیمکت قرار می گرفت فهرست تیم با فسخ قرارداد او خالی نمی شد.

ممکن است در نهایت این خبر تکذیب شود و گولتس در پرسپولیس بماند اما خبر آغاز مذاکرات برای جدایی وی از پرسپولیس موثق بوده و کاملا صحت دارد.

604/601

کد خبر: 665486

وب گردی

وب گردی