دستگیری قاتل پس از 9سال در فاریاب کرمان

 رئیس دادگاه عمومی شهرستان فاریاب از دستگیری متهم (الف.د) به اتهام قتل در شهرستان فاریاب خبر داد و گفت:قاتل جوانی 27ساله است که عدم کنترل خشم آنی منجر به این جنایت شد.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از میزان مهدی اکبری از دستگیری متهم (الف.د) به اتهام قتل در شهرستان فاریاب خبر داد وافزود:قاتل جوانی 27ساله است که عدم کنترل خشم آنی منجر به این جنایت شد.

او در تشریح جزئیات این خبر گفت:مقتول در سال 86در یک نزاع دست جمعی پس از تصادف مورد ضرب وجرح قرار گرفته و در اثر شدت جراحات وپس از از دست دادن تعادل روحی وروانی در سال 1390فوت می کند.

این مقام قضائی گفت: پزشکی قانونی علت تامه فوت را ناشی از ضربات وارده به سر متوفی در 4سال قبل از فوت اعلام کرده است.

او ادامه داد:پس از تحقیق و نیابت قضائی به دادگاه شهرستان فاریاب وصدور دستورات لازم،متهم شامگاه گذشته در محل مخفیگاهش در فاریاب دستگیر شد.

اکبری اعلام کرد:متهم پس از تفهیم اتهام وصدور بازداشت موقت،روانه زندان کهنوج شده است.

این مقام قضائی با اشاره به آیه( "الَّذِینَ یُنفِقُونَ فِی السَّرَّاء وَالضَّرَّاء وَالْکَاظِمِینَ الْغَیْظَ وَالْعَافِینَ عَنِ النَّاسِ وَاللّهُ یُحِبُّ الْمُحْسِنِینَ" همانا که در توانگری و تنگدستی، انفاق می‌کنند و خشم خود را فرو می‌برند و از خطاهای مردم درمی‌گذرند و خدا نیکوکاران را دوست دارد)،افزود:ضرورت دارد افراد در مواقع عصبانیت برخشم خود کنترل نمایند تا ازبروز چنین حوادثی جلوگیری شود.

105105

کد خبر: 665504

وب گردی

وب گردی