علی لهراسبی در "دوباره گوش کن":آرزو میکنم بلیط کنسرت 10 هزار تومان شود

علی لهراسبی گفت: این روزها کنسرت به یک "مد" تبدیل شده وبرخی ها که به کنسرتها میروند درواقع انگار کاری ندارند که خواننده روی استیج چه چیزی میخواند وصرفا چون این روزها کنسرت "مد" شده این عده هم راهی کنسرت ها می شوند.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی برنامه "دوباره گوش کن"، نهمین قسمت برنامه موسیقایی "دوباره گوش کن" شب گذشته با حضور علی لهراسبی، خواننده مطرح موسیقی پاپ و یکی از گزینه های نظرسنجی مردمی برترین قطعه موسیقی انتظار روی آنتن شبکه نسیم رفت، علی لهراسبی در برنامه "دوباره گوش کن" گفت: این که می‌گویند علی لهراسبی کم کار شده را خیلی قبول ندارم زیرا فعالیت‌های هنری ام بیشتر از گذشته شده است اما چون دو سالی است که تیتراژ تلویزیونی نمی‌خوانم از نگاه برخی‌ها کم کار شده ام.

وی در ادامه در خصوص شرایط تیتراژخوانی خواننده ها گفت: اول اینکه یک زمانی که چندین تیتراژ را پشت سر هم خواندم بلافاصله انگ پارتی داشتن را به من زده‌اند و کار تا جایی پیش بردند که شایعه ای درست کرده بوند که من نسبت خانوادگی نزدیکی با رئیس سازمان صداوسیما دارم اما به واقع من با هیچ مسئولی نسبت خانوادگی ندارم.

وی ادامه داد: 13 سال است که به صورت حرفه ای خوانندگی می‌کنم که اگر بخواهیم به طور میانگین حساب کنیم میشود سالی یک تیتراژ خوانده ام که به نظر خودم آمار بالایی نیست زیرا خیلی از خواننده ها دو برابر من تیتراژ خوانده اند اما چون به اندازه کافی شنیده نشده کسی کاری به آنها ندارد نها کاری ماریو اغلب در مورد تیتراژخوانی، انگشت اتهام به سوی من و احسان خواجه امیری میرود که اینها بیش از اندازه تیتراژ میخوانند.

وی افزود: طی این دو سال اخیر که تیتراژ نمی‌خوانم به خاطر این نیست که فضای تیتراژ خواندن نداشتم بلکه به خاطر مشغله‌های کاری و همچنین تغییر دیدگاه ام به تیتراژخوانی است که در این زمینه کم کار شده ام، به واقع یک مواقعی خودم دیگر نمی‌خواستم تیتراژ بخوانم اما چون تجربه های موفقی در تیتراژ خوانی داشته‌ام به همین خاطر پیشنهادهای زیادی به من برای تیتراژ خوانی میشد.

لهراسبی گفت: طی دو سال اخیر شخصا دوست دارم تیتراژی بخوانم که بتواند یک اتفاق جدیدی در موسیقی خودم رقم بزند و از سوی دیگر هم آن سریال یک ویژگی خاص برای مخاطبان خود داشته باشد.

وی در خصوص آخرین تیتراژ با کیقیتی که گوش کرده است ، گفت: آخرین تیتراژ خوبی که گوش کردم، آهنگ" ماه عسل" زنده یاد مرتضی پاشایی بود که به نطرم خیلی فضای فوق العاده و خاصی داشت.

وی درباره معضل کپی برداری در موسیقی امروز گفت: البته یک بخش عمده موسیقی امروز کپی برداری است و یک ژانری که موفق میشود؛ سریع الگو بردای میشود به عنوان مثال من جز اولین کسایی بودم که به خاطر مدل صدایم یک سری تیتراژها را بدون موزیک و با فریاد شروع کردم و سپس کلی این کار متداول شد، البته نمی‌خواهم بگویم هر کسی اینظور بخواند از من الگو گرفته است زیرا قبل از من هم برخی خواننده های بزرگ این سبک را خوانده بودند اما این نوع خواندن با تیتراژخوانی من بیشتر به چشم آمد.

وی گفت: اگر بخواهیم صادقانه سخن بگوییم فعالیت حرفه ای در موسیقی، درآمد خوبی برای هنرمندان دارد ، البته این درآمد بیشتر در کنسرت های تهران به چشم می‌خورد اما در شهرستان ها چون سالن ها کوچک است درآمد بالایی از کنسرتها به دست نمی‌آید.

وی ادامه داد: متاسفانه بلیط های کنسرت گران است و آرزوی من و خیلی از خواننده ها این است که روزی بلیط های کنسرت‌ها آنقدر ارزان شود تا خیلی از آنهایی که تاکنون موفق به حضور در کنسرت ها نشده اند بتوانند به کنسرت ها بیایند؛ واقع آرزو میکنم روزی بلیط های کنسرت های تهران با 10 هزار تومان به فروش برود.

لهراسبی در خصوص تعداد بالای آثاری که در وصف امام زمان(عج) خوانده است گفت: من در همه آلبوم هایم یک تراک مخصوص حضرت مهدی(عج) دارم که این موضوع یک اتفاق کاملا شخصی است زیرا به خاطر ارادتی که به ایشان دارم همیشه در آلبوم‌هایم یک اثر تقدیمی برای حضرت ولی عصر(عج) کنار میگذارم.

وی ادامه داد: درباره تولید آثار ملی هم باید بگویم وظیفه ام بوده است که برای کشورم بخوانم زیرا در کشوری زندگی میکنیم که خیلی ها از جانشان برای دفاع از این خاک گذشته اند و در مورد آثار دفاع مقدسی هم باید بگویم سعی کردم در این حوزه هم بر اساس وظیفه، پرکار باشم که در این راستا حتی به بانوانی که در راستای آزادی وطن، خونشان ریخته شده هم پرداخته ام.

لهراسبی در خصوص شرایط فعلی موسیقی پاپ گفت: متاسفانه موزیک خوب و با کیفیت خیلی کم شده است و تقریبا همه خواننده ها در یک ژانر واحد میخوانند و مشکل اینجاست که خیلی موارد، برخی چیزها بدون استدلال قوی "مد" میشود و الان در واقع موزیک و کنسرت به یک "مد" تبدیل شده وبرخی ها که به کنسرتها میروند درواقع انگار کاری ندارند که خواننده روی استیج چه چیزی میخواند وصرفا چون این روزها کنسرت "مد" شده این عده هم راهی کنسرت ها میشوند که این مسئله بدون شک به موسیقی ضربه وارد میکند.

وی ادامه داد: در حال حاضر تک آهنگ در موفقیت خواننده نقش بسیار تاثیرگذارتری نسبت به آلبوم ایفا میکند و مجددا باید بگویم طی سال های پیش "آلبوم" مد بوده و الان هم تک آهنگ مد شده است.

وی در پایان در خصوص بهترین خواننده های پاپ گفت: به واقع خواننده خوب پاپ بسیار داریم که هم از دوستان من هستند اما شخصا صدای احسان خواجه امیری ، محسن یگانه و مرتضی پاشایی را بیشتر میپسندم.

برنامه موسیقایی دوباره گوش کن، ساعت 22 روزهای یکشنبه، سه شنبه و جمعه روی آنتن شبکه نسیم می‌رود.

عوامل برنامه موسیقایی "دوباره گوش کن" عبارتند از تهیه‌کننده: محمدرضا ماندگاران و احسان ارغوانی، مجری: علی مرادی، سردبیر: امیر ابیلی، مدیر تولید: سیدمجتبی موسوی، مدیر روابط عمومی: عباس اسماعیل‌ گل، گرافیک: حمید سعادت‌پور.

508502

کد خبر: 665524

وب گردی

وب گردی