اولین سری عکس‌های باکیفیت از آیفون ۷ را ببینید

هرچه که به شهریور خبرساز نزدیک‌تر می‌شویم، اخبار و حواشی درباره‌ جدیدترین پرچم‌دارهای اپل جزیی‌تر و دقیق‌تر می‌شوند.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از دیجی‌کالا؛ آیفون ۷ در راه است و تا امروز تعداد زیادی عکس‌ و چندتایی ویدیو از مدل‌های مختلف این گوشی دیده‌ایم. با این حال جای عکس‌های باکیفیت و واضح از محصولات جدید و پرسروصدای اپل در این میان خالی بود؛ تا این‌که امروز این جای خالی هم پر شد و تعدادی عکس باکیفیت از زوایای مختلف از مدل‌های مختلف آیفون جدید به دست‌مان رسید.

قبل از هرچیز ناگفته نماند احتمال ساختگی بودن این دستگاه‌ها وجود دارد.

همان‌طور که در تصاویر می‌بینیم، شواهد موجود بسیاری از شایعات قبلی را تایید می‌کنند: دوربین دوتایی در مدل‌ بزرگ‌تر (فارغ از این‌که نامش آیفون ۷ پلاس باشد یا آیفون ۷ پرو)، جای خالی جک ۳.۵ میلی‌متری و همچنین تغییرات خط آنتن.

اگر بخواهیم به شایعات مربوط به ارایه‌ی سه مدل از آیفون ۷ اعتماد کنیم، باید گفت این عکس‌ها شامل مجموعه‌ی کامل آیفون‌های ۲۰۱۶ نیستند و یکی از مدل‌ها (احتمالا آیفون ۷ پرو یا حتی ۶SE Pro) در عکس‌ها جای ندارد. البته باز هم تاکید می‌شود هنوز از صحت خبر سه‌تایی بودن محصولات در دست معرفی اپل اطمینان نداریم.

و اما به‌جز این عکس‌ها خبر جدید این‌که معرفی آیفون در ماه شهریور زیاد هم دیرهنگام نیست و به احتمال قوی در نیمه‌ی اول این ماه صورت می‌گیرد.

20101

کد خبر: 665560

وب گردی

وب گردی