عرضه مرغ منجمد تا متعادل شدن قیمت ها  ادامه دارد

مشاور عالی و مدیرتنظیم بازار سازمان جهادکشاورزی خراسان رضوی بر عرضه مرغ منجمد در بازار تا متعادل شدن قیمت ها تاکید کرد.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی سازمان جهادکشاورزی خراسان رضوی، مهندس جوادی اظهار کرد: قیمت گوشت مرغ در روزهای گذشته با توجه به آغاز عرضه دولتی این محصول، رو به کاهش بوده است.
وی تصریح کرد: سازمان جهاد کشاورزی به عنوان تامین کننده بازار محصولات کشاورزی از جمله گوشت مرغ، تا برقراری تعادل در بازار، عرضه گوشت مرغ منجمد را در سطح استان ادامه می دهد.
شاورعالی سازمان جهادکشاورزی خراسان رضوی قیمت نصرف کنند هر کیلو مرغ منجمد را در سطح شهر مشهد 5500 تومان، شهرستانها 5600 و مراکز سیار 5300 تومان اعلام کرد .
مدیر تنظیم بازار سازمان جهادکشاورزی خراسان رضوی گفت: براساس قانون، سازمان جهاد کشاورزی موظف است تامین کننده نیاز غذایی مردم در زمینه محصولات کشاورزی و محصولات استراتژیک باشد که در این زمینه وظایف در حال انجام است و مشکلی وجود ندارد، اما اگر نوسان قیمتی به وجود می آید ناشی از تولیدکنندگان نیست و آنها نمی خواهند محصولی با قیمت غیرمنطقی در بازار پرنوسان به دست مردم برسد، چرا که در ادامه ممکن است بالارفتن قیمت در بازار موجب افت شدید آن در مقاطع بعدی شده و طبعا به زیان تولیدکنندگان تمام خواهدشد.
جوادی با بیان این که بازار با ثبات، بهترین شرایط برای تولیدکننده و مصرف کننده است، تاکید کرد: عرضه گوشت مرغ منجمد از سوی سازمان جهاد کشاورزی برای برقراری تعادل در بازار شروع شده که این به نفع تولیدکنندگان و مصرف کنندگان است و در چنین شرایطی که کمبودی در بازار احساس نمی شود، دستگاه های نظارتی موظفند، اگر نوسان قیمتی در بازار به وجود آمد که ناشی از افزایش قیمت پس از تولید تا مصرف بود با عاملان آن برخورد کنند.
وی خاطر نشان کرد: با هماهنگی بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت نسبت به توزیع مرغ منجمد در صنف مرغ و ماهی انجام شده و انتظار میرود این سازمان صنف مربوطه را در جهت خرید و توزیع مرغ منجمد ترغیب و تاکید نمایند تا امکان درسترسی آحاد مردم به مرغ منجمد فراهم باشد .

کد خبر: 665684

وب گردی

وب گردی