درخواست قبرس برای همکاری با ایران در ساخت هتل و هتلداری

رییس کنفدراسیون صنایع و کارفرمایی قبرس خواستار توسعه همکاری های تجاری با ایران به ویژه در توسعه و ساخت هتل و هتلداری شد.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از مرکز اطلاع رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، « کریستوس میخاییلیدیس» رییس کنفدراسیون صنایع و کارفرمایی قبرس در دیدار با محمدتقی حسینی قائم مقام وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی درامور بین الملل گفت: پس از برگزاری کنفرانس سرمایه گذاری، مراودات دو کشور بیشتر شده است و فعالان اقتصادی قبرس فعالیت های خوبی شروع کرده اند.
وی با بیان اینکه روابط بسیار خوبی بین بازرگانان دو کشور در جریان است، اضافه کرد: برای پیگیری و ارتقای سطح همکاری ها میان سرمایه گذاران و تجار دو کشور، دفتری را در تهران تاسیس کرده ایم.
رییس کنفدراسیون صنایع و کارفرمایی قبرس برای سفر هیاتی از شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی (شستا) به این کشور برای بررسی همکاری ها دعوت کرد.
وی به امضای یادداشت تفاهم همکاری با شرکت شستا اشاره کرد و گفت: پس از بازگشت به قبرس با رییس جمهوری کشورش ملاقات خواهد کرد تا گام های موثرتری برای پیشبرد و توسعه همکاری ها ی اقتصادی بین دو کشور برداشته شود.
حسینی قائم مقام وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در اموربین الملل نیز در این دیدار گفت: گسترش همکاری ها میان بازرگانان و سرمایه گذاران دو کشور نشان دهنده عزم دو طرف برای توسعه روابط در مسایل مورد علاقه است.
وی با استقبال از پیشنهادهای طرف قبرسی، آمادگی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و سازمان های تابعه را برای گسترش همکاری ها و سرمایه گذاری های مشترک در پروژه های گوناگون اعلام کرد .
حسینی افزود: فرصت های بسیار خوبی برای تجار و سرمایه گذاران خارجی متقاضی حضور در پروژه های اقتصادی این وزارتخانه و شرکت های تابعه مهیا است.

607/601

کد خبر: 665736

وب گردی

وب گردی