نکسوس HTC امسال در دو اندازه راهی بازار می‌شود

بر اساس شایعات، امسال هم مثل سال گذشته، گوگل دو گوشی هوشمند نکسوس را به بازار عرضه می‌کند.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از دیجی کالا، بنا به اخبار درز شده، این دو گوشی ساخت شرکت HTC بوده و اسم رمز آن‌ها “Sailfish” و “Marlin” است؛ اولی با سایز معمولی ۵ اینچی و دومی یک فبلت با نمایشگر ۵٫۵ اینچی خواهد بود. علاوه بر این گفته شده هر دو از فلز ساخته شده و بر خلاف نکسوس ۵X و نکسوس ۶P که بسیار با هم متفاوت و به ترتیب ساخت دو شرکت ال‌جی و هوآوی بودند. خیلی شبیه به هم خواهند بود.
در حالی که هنوز از این دو دستگاه تصویر واضحی ندیده‌ایم، بعضی افراد طبق اطلاعات درز شده از منابع مختلف، با طراحی تصاویر مفهومی و ظاهر این دو گوشی را پیش‌بینی می‌کنند. تا کنون چند ماکت از این دو گوشی هوشمند دیده‌ایم و طرحی که نشان می‌دهد چندان شباهتی به گوشی‌های HTCموجود در بازار نداشته و نیز اسکنر اثرانگشت آن‌ها پشت گوشی قرار دارد.
روز گذشته یکی دیگر از عرضه‌کنندگان عکسی از یک نکسوس ۵٫۵ اینچی را در اینترنت به اشتراک گذاشت. این عکس بسیار شبیه جدیدترین پرچم‌دار HTC یعنی HTC 10 بود. طبق گزارش، یک کارمند داخلی تصویر را دیده و تایید کرده که “تا حدی دقیق” است. می‌توان گفت که ظاهر گوشی ترکیبی از HTC 10 و نکسوس ۵X است. اما از طرفی از هیچ طریقی نمی‌توان صحت اطلاعات درز کرده را تایید کرد.
عکس نمای پشت و جلوی دستگاه را نشان می‌دهد. برخلاف دیگر گوشی‌های نکسوس در جلوی گوشی سخت‌افزاری برای کنترل جهت‌یابی ندارد و به جای آن یک صفحه‌ی نمایش ساده دارد. پنل شیشه در کناره‌ها گرد شده و به قاب فلزی فرو رفته است که به آن ظارهری شبیه به HTC 10 می‌دهد. هنوز خبری از ابعاد دقیق گوشی به دست نیامده اما در پشت گوشی درست زیر دوربین حسگر اثر انگشت قرار گرفته و این طراحی بیشتر در گوشی های نکسوس دیده شده تا HTC. اما همانطور که در تصویر می‌بینید کناره‌ مورب آن بیشتر شبیه طراحی گوشی های HTC است.
اگر شما هم طرفدار گوشی‌های نکسوس هستید با دیجی‌کالا مگ اخبار بروز گوشی بعدی گوگل را دنبال کنید.

20101

کد خبر: 665825

وب گردی

وب گردی