حسین سیمایی، به سمت قائم مقام معاون حقوقی رئیس‌ جمهور منصوب شد

حجت‌الاسلام و المسلمین انصاری طی حکمی، حسین سیمایی را به سمت قائم مقام معاون حقوقی رئیس‌ جمهور منصوب کرد.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان؛ حجت‌الاسلام و المسلمین مجید انصاری، با صدور حکمی حسین سیمایی صراف را به سمت قائم مقام معاون حقوقی رئیس جمهور منصوب کرد.

متن این حکم به شرح زیر است:

باسمه تعالی

اللهم صل علی محمد و آل محمد

جناب آقای دکتر حسین سیمایی صراف

نظر به تعهد، دانش حقوقی بالا و سوابق و تجارب ارزشمند جنابعالی، به موجب این حکم به سمت قائم مقام معاون حقوقی رئیس جمهور منصوب می شوید.

امید است با اتکال به خداوند و همراهی و همکاری صمیمانه معاونان، مدیران و عموم همکاران در انجام شایسته وظایف محوله با رعایت اصول قانون مداری، اعتدال گرایی و منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید در جهت خدمت به کشور و ملت شریف ایران موفق باشید.

مجید انصاری

معاون حقوقی رئیس جمهور

گفتنی است حسین سیمایی صراف، دارای مدرک دکتری حقوق خصوصی از دانشگاه شهید بهشتی، استادیار گروه حقوق خصوصی دانشکده حقوق دانشگاه قم و استاد مدعو گروه حقوق خصوصی و اسلامی دانشکده حقوق دانشگاه شهید بهشتی، وکیل پایه یک دادگستری کانون وکلای دادگستری مرکز و داور مرکز داوری اتاق بازرگانی ایران است.

علاوه بر این، هفده سال تحصیل مستمر(1362 تا 1379) در زمینه‌های ادبیات عرب، منطق، کلام، فلسفه و فقه و اصول، در حوزه‌های علمیه مشهد و قم که مدت هشت سال آن با شرکت در دروس خارج فقه و اصول آیات عظام میرزا جواد تبریزی‌(ره)، وحید خراسانی و سید محمود هاشمی شاهرودی سپری شده، از جمله سوابق تحصیلی سیمایی صراف است.

وی تا به حال، مقالات متعدد حقوقی به چاپ رسانده و راهنمایی و مشاوره پایان نامه‌ها و رساله‌های تحصیلات تکمیلی زیادی را بر عهده داشته است. همچنین وی در سال 1393 موفق به دریافت جایزه کتاب سال شده است.

202

کد خبر: 665837

وب گردی

وب گردی