ترافیک سنگین در جاده چالوس/ افزایش 10.7 درصدی تردد در جاده های کشور

مرکز مدیریت راه های کشور وضعیت ترافیک در جاده کرج - چالوس در محدوده بیلقان را سنگین اعلام کرد به نحوی که زمان سفر در این مسیر با افزایش 120 درصدی به 376 دقیقه رسیده است.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از مرکز مدیریت راه های کشور، بر اساس تصاویر ثبت شده دوربین های نظارتی و گزارش راهداران، ترافیک در آزادراه کرج - قزوین در محدوده های پلیس راه مهرشهر و ساسانی سنگین گزارش شده است.
همچنین در جاده هراز حدفاصل پلور تا گزنک ترافیک نیمه سنگین است اما بقیه راه های اصلی کشور ترافیک روان دارند.
زمان سفر در مسیر تهران - ساری از فیروزکوه نیز در تعطیلات پایان هفته با افزایش 29 درصدی به 255 دقیقه رسیده است.

** وضعیت جوی راه های کشور
بر اساس اعلام مرکز مدیریت راه های کشور در استان های مازندران، گیلان، گلستان و اردبیل شاهد بارش پراکنده باران هستیم و در ارتفاعات البرز نیز مه گرفتگی ثبت شده است.

** انسداد برخی مسیرها
کمربندی دهلران - اندیمشک به دلیل نبود ایمنی کافی همچنان مسدود بوده و مسیر جایگزین آن داخل شهر دهلران است.
مسیر رودان - بندرعباس (مسیررفت) در استان هرمزگان نیز به دلیل ریزش کوه مسدود است و هدایت بار ترافیکی از مسیر برگشت به صورت دوطرفه امکان پذیر است.
جاده اولنگ - شاهرود واقع در استان های گلستان و سمنان نیز مسدود گزارش شده است.
محورهای مهرستان - ایرانشهر و نیز مهرستان - سرباز، آشار و ایرافشان واقع در استان سیستان و بلوچستان به دلیل طغیان رودخانه های محلی و نبود ایمنی کافی همچنان مسدود است.

** افزاش 10.7 درصدی تردد در جاده های کشور
در شبانه روز گذشته، کل تردد ثبت شده بر اساس آخرین اطلاعات دریافتی از هزار و 718 تردد فعال در جاده های برون شهری، نسبت به روز قبل 10.7 درصد افزایش را نشان می دهد.
همچنین سهم وسایل نقلیه سنگین 13 درصد بوده و اوج تردد بین ساعات 19 تا 20 و کمترین تردد بین ساعات 4 تا 5 صبح صورت پذیرفته است.
آزادراه های کرج - تهران با ثبت تردد 127 هزار و 657 وسیله نقلیه، کرج - قزوین با 121 هزار و 788 وسیله نقلیه و تهران - کرج با 118 هزار و 447 وسیله نقلیه بیشترین میزان تردد در شبانه روز گذشته را به خود اختصاص دادند.
همچنین در مسیر آزادراه قزوین - کرج در مدت یاد شده 90 هزار و 139 مورد تردد خودرو ثبت شده است.
تردد 74 هزار و 804 خودرو در مسیر تهران - پاکدشت، 72 هزار و 595 خودرو در مسیر تهران - ساوه، 72 هزار و 595 وسیله نقلیه در مسیر تهران - قم و نیز 68 هزار و 305 خودرو در مسیر پاکدشت - تهران، این جاده ها را جزو مسیرهای پرتردد در شبانه روز گذشته قرار داده است.
در مدت یاد شده 60 هزار و 930 وسیله نقلیه نیز در جاده تهران - جاجرود و 57 هزار و 551 خودرو نیز در مسیر تهران - شهریار تردد کردند.

601/401

کد خبر: 665862

وب گردی

وب گردی