Yahoo Messenger برای دسکتاپ می‌آید

سال گذشته یاهو اعلام کرد که برنامه‌ پیام‌رسان «مسنجر یاهو» (Yahoo Messenger) را برای دسکتاپ هم طراحی می‌کند. پلتفرم جدید ابتدا برای دستگاه‌های iOS و اندروید و همین‌طور برای نسخه‌ی وب مسنجر یاهو عرضه شد.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از دیجی کالا، اگر شما از آن دسته کسانی هستید که همیشه نرم‌افزار محلی دسکتاپ را ترجیح داده‌اید، باید خوشحال باشید که نسخه‌ی جدید مسنجر یاهو راهی بازار شده است.

آگهی مربوط به این خبر که روی صفحه‌ی Tumbler یاهو درج شده بدین شرح است: “امروز، با خوشحالی اعلام می‌کنیم شما می‌توانید از تمام قابلیت‌هایی که در مسنجر یاهو با آن بزرگ شده و به آن علاقه‌مند شده‌اید، برای ویندوز و مک هم استفاده کنید.” اگر روی موبایل‌تان و وب از این برنامه استفاده می‌کنید، نسخه‌ی دسکتاپ هم مشابه همان خواهد بود.

این موضوع تا حدودی «واتس‌اپ» (WhatsApp) را یادآوری می‌کند که اول برای موبایل، بعد برای وب و بعد برای دسکتاپ عرضه شد. کاربرد این قابلیت برای شرایطی است که ترجیح می‌دهید مرورگرتان همیشه باز نباشد و هم‌چنین وقتی که در مقابل کامپیوتر نشسته‌اید و نمی‌خواهید برای پاسخ به پیام ها مدام گوشی‌تان را نگاه کنید.

برای برنامه‌ی دسکتاپ، دکمه‌ی Unsend هم موجود خواهد بود. این قابلیت به کاربران امکان می‌دهد آخرین پیامی را که فرستاده‌اند را پس بگیرند.

20101

کد خبر: 665979

وب گردی

وب گردی