زن جوان 2 ماه در اسارتگاه مخوف دالتون زندانی بود

پرونده مرد شرور که با ربودن زن جوان او را در اسارتگاه خود زندانی کرده بود برای رسیدگی به دادگاه کیفری استان تهران فرستاده شد.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از میزان،شانزدهم بهمن سال گذشته زن جوانی با مراجعه به دادسرای ورامین راز جنایت سیاه را فاش کرد. او به قاضی گفت: مدتی بود مردی به نام دالتون مزاحمم می شد و از من می خواست که با او دوست شوم. هر چه اصرار می کردم که دست از سرم بردار ، بی فایده بود. دو ماه قبل او سد راهم شد و مرا سوار خودرویش کرد. او با تهدید مرا به خانه اش برد و دو ماه مورد آزار و اذیت قرار می داد. او از صحنه آزارم فیلم و عکس می گرفت تا نتوانم از او شکایت کنم. بعد از دو ماه او مرا رها کرد و مدعی شد اگر شکایت کنم فیلم و عکس هایم را پخش می کند.

پس از این شکایت تیمی از ماموران تحقیقات در این باره را با دستور قضایی آغاز کرده و پسر شرور را دستگیر کردند.

دالتون در بازجویی ها گفت: من به این زن علاقه داشتم و هدفم فقط ازدواج با او بود. چند بار خواسته ام را مطرح کردم اما هر بار جواب رد داد به همین خاطر تصمیم به ربودن او گرفتم. اتهام آدم ربایی را قبول دارم اما او را مورد آزار و اذیت قرار ندادم. وقتی فهمیدم شوهر و بچه دارد او را رها کردم. فقط یک هفته از او پذیرایی کردم.

پس از تحقیقات مقدماتی پرونده به دادگاه کیفری استان تهران فرستاده شد اما به دلیل غیبت شاکی جلسه رسیدگی برگزار نشد و به روز دیگری موکول شد.

105105

کد خبر: 666071

وب گردی

وب گردی