آمار اعزام دانشگاهیان به عتبات تا امروز

رئیس ستادعمره و عتبات دانشگاهیان اعلام کرد: ۳۵ کاروان تاکنون اعزام شده و ۴۰۰ کاروان دیگر نیز به تدریج اعزام خواهند شد.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از مهر، حجت الاسلام سید محمد رضا فقیهی با اشاره به آمار اعزام دانشگاهیان به عتبات عالیات گفت: تا امروز یکشنبه ۱۰ مرداد ۳۵ کاروان دانشگاهیان به عتبات عالیات اعزام شده و اعزام هیچ کاروانی لغو نشده است.

او با اشاره به اینکه برنامه‌های مختلفی در نجف، کربلا و حر برگزار شده افزود: اولین گروه از استان مازندران اعزام شده و بازگشته است و ۴۰۰ کاروان باقی مانده که به تدریج اعزام خواهند شد.

رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان افزود: اکنون اکثر دانشجویان وام عتبات عالیات را دریافت کرده‌اند، بسته‌های فرهنگی همه برای دانشگاهیان اعزامی ارسال شده و تا ۸ آبان کاروان ها اعزام خواهند شد.

او با بیان اینکه هیچ گونه مشکلی در روند اجرا و اعزام به وجود نیامده است، ادامه داد: زمان عرفه و عاشورا تعداد کاروان های اعزامی دانشگاهیان افزایش پیدا می کند.

حجت الاسلام فقیهی افزود: چهارگروه متشکل از متاهلان، اساتید، دانشجویان دختر و دانشجو پسر به عتبات عالیات اعزام می شوند دانشجویان متاهل با ۳۶۰ کاروان بیشتر کاروان اعزامی را به خود اختصاص داده اند.

او افزود: ۱۷ هزار و ۵۰۰ نفر از دانشگاهیان امسال به عتبات و عالیات اعزام می شوند.

رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان همچنین به روز دختر اشاره کرد و گفت: همایشی با حضور دختران درکربلا و حرم برگزار می شود و به کسانی که اسم معصومه و زهرا داشته باشند جوایزی اعطاء می شود.

20104

کد خبر: 666158

وب گردی

وب گردی