جزئیات بازداشت مدیرعامل سابق پدیده/ کاهش بیش از 70 هزار پرونده از موجودی

رئیس کل دادگستری خراسان رضوی گفت: پس از اطمینان از حفظ سرمایه سهامداران با دستور قضایی مدیر عامل سابق شرکت پدیده برای رسیدگی به جرایم و تخلفات طی قرار قانونی بازداشت شد.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از میزان حجت الاسلام والمسلمین حکمت علی مظفری رئیس کل دادگستری در مراسم تقدیر از قضات و کارکنان نمونه کشوری و استانی خراسان رضوی در گردهمایی بزرگ قضات در سالن ولی عصر مجتمع قضایی ولایت مشهد سخن می گفت با اشاره به رسیدگی به بیش از یک و نیم میلیون پرونده در سال گذشته گفت: این مقدار یعنی یک دهم پروندهای وارده به قوه قضائیه در سال گذشته بوده که نشان از حجم سنگین کار انجام شده توسط قضات و کارکنان دستگاه قضایی استان دارد.

او با اشاره به تلاش های گسترده در جهت اجرای سیاستهای اصولی دستگاه قضایی بویژه در زمینه کنترل ورودی، کاهش موجودی و اجرای قاطعانه احکام افزود: این تلاش ها در حالی انجام شد که بحمدا... با تلاش جهادی و مضاعف همکاران محترم علاوه بر کنترل موجودی ها موفق به کاهش بیش از 70 هزار پرونده از موجودی ها و اجرای تمامی احکام مهم بودیم.

حجت الاسلام و المسلمین مظفری با اشاره به اقدامات انجام شده در حوزه دفاع از حقوق عامه گفت: با مشکلات متعددی در زمینه نحوه اقدام برخی مؤسسات مالی و اعتباری و شرکت ها از جمله شرکت پدیده مواجه بودیم و در این زمینه تلاش گسترده ای با هدف حفظ حقوق مردم و سرمایه سهامداران انجام شد و همانگونه که به مردم قول داده بودیم پس از انجام مراحل نقل و انتقال از مجموعه مدیریتی پیشین شرکت پدیده و هیأت مدیره منتخب جدید و اطمینان از حفظ سرمایه سهامداران با دستور قضایی مدیر عامل سابق شرکت پدیده برای رسیدگی به جرایم و تخلفات طی قرار قانونی بازداشت شد.

رئیس کل دادگستری خراسان رضوی گفت: ملاک ما در مواجهه با مسائل گوناگون، شرع و قانون بوده و خواهد بود و در این زمینه با هیچ کس تعارف نداریم.

105105

کد خبر: 666236

وب گردی

وب گردی