رئیس دانشگاه عنوان کرد: گام های موثر دانشگاه فنی‌حرفه‌ای در ایجاد اشتغال

رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای یکی از معظلات دانشگاه ها در حال حاضر را نبود مهارت کافی در حوزه برنامه های عملی عنوان کرد و افزود: نقش اصلی این دانشگاه تربیت نیروی ماهر صنعت کشور است.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از مهر، مسعود شفیعی رئیس دانشگاه فنی وحرفه ای با رئیس کل دیوان عدالت اداری کشور در محل این دیوان دیدار و گفتگو کرد.

شفیعی با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری در خصوص برنامه ریزی و اجرای اقتصاد مقاومتی، افزود: نقش اصلی این دانشگاه تربیت نیروی ماهر صنعت کشور است که یکی از معظلات دانشگاه ها در حال حاضر نبود مهارت کافی در حوزه برنامه های عملی است.

او این دانشگاه را یکی از مهمترین مراکز علمی در بحث اشغال زایی و مهارت آموزی عنوان کرد و افزود: این دانشگاه بر خلاف سایر دانشگاه های کشور می تواند گام های مؤثری در جهت اشتغال فارغ التحصیلان داشته باشد و باید ارتباط مؤثری بین دانشگاه و صنعت برقرار شود.

رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای گفت: این دانشگاه امتیاز بسیار خوبی نسبت به دانشگاه‌های دیگر در بحث کارآفرینی و درآمد زایی دارد.

حجت الاسلام کاظم بهرامی با توجه به نقش و اهمیت والای دیوان عدالت اداری در خصوص رسیدگی و پاسخ به شکایات مراجعین، گفت: ما باید طوری عمل کنیم که اصولاً شکایت به دیوان کمتر شود و وحدت رویه ای در پاسخ به شکایات وجود داشته و رسیدگی ها بهتر شود.

او ادامه داد: دیوان عدالت اداری از دستگاه ها و نهادها انتظار دارد، اطلاع رسانی صحیحی در خصوص شکایات داشته و تصمیماتی که در دستگاه‌های دولتی اتخاذ می کنند، منطبق بر قوانین باشد.

رییس کل دیوان عدالت اداری نقش اساسی دیوان را تنظیم اعمال کارکنان دولت در راستای قوانین عنوان کرده و از دستگاه های دولتی خواست مصوبات غیر قانونی صادر نکنند تا شاهد مصوبه غیر قانونی در کشور نباشیم.

20104

کد خبر: 666255

وب گردی

وب گردی