تهران- ایسکانیوز: سرمربي تيم ملي ايران به همراه محمد جمشيدي پس از پايان ديدار ايران و برزيل به سالن كنفرانس رفتند و در خصوص ديدار خود با اسپانيا به پرسش های خبرنگاران پاسخ دادند.
محمدجمشيدي كه با ١٣ امتياز تاثير مثبتي بر عملكرد ايران داشت،ابتدا به سوالات پاسخ داد و در رابطه با نتيجه بازي توضيح داد:" بازي برابر برزيل بسيار دشوار است،اما با اين حال عملكرد قابل قبولي داشتيم. نبايد از ياد ببريم كه برزيل تيم قدرتمندي است و از نظر فيزيكي نيز از تيم ايران بالاتر است. با اين حال تجربه خوبي كسب كرديم".
هم چنين جمشيدي به خبرگزاري ايسكانيوز در مورد اشتباهات تيمي و فردي بازيكنان صحبت كرد؛" ما برابر تيم قوي قرار گرفتيم و همين براي ما كافي بود، در چنين بازي هايي كوچكترين اشتباهات اختلاف امتياز را بالا مي برد و جبران را سخت مي كند. تيم ما متكي به حامد حدادي است و او امروز بسيار دست تنها بود و يك تنه نمي توانست برابر اين همه بازيكن NBA بايستد"
هم چنين او در رابطه با بازي فردا برابر صربستان تصريح كرد:" ما اميدواريم كه صربستان و مصر را ببريم و از مرحله خود صعود كنيم. با اين حال تنها خواسته ما پيروزي برابر اين دو تيم است و تمام تلاش خودمان را خراهيم كرد".
سرمربي تيم ملي ايران نيز در رابطه با عملكرد شاگردانش توضيح داد؛"هدف ما بازي هاي آينده است و ما اينجا آماده ميشويم براي بازي هاي كره".
بچروويچ در خصوص آماده نبودن بازيكنان كليدي تيمش گفت:" در تورنمت هايي كه پشت سر گذاشتيم متوجه اين موضوع بودم كه اين بازيكنان به آمادگي صد در صد نرسيده اند اما هدف ما اسپانيا نيست و خود را براي بازي هاي آسيايي اماده خواهيم كرد. ما بايد كم كم ياد بگيريم و جلو برويم تا بتوانيم فاصله خود را با تيم هاي اروپايي كم كنيم".
کد خبر: 66638

وب گردی

وب گردی