فیلم های سینمایی شبکه سه سیما/کلاهی برای باران و دعوت روی آنتن می روند

سینما تابستانه شبکه سه برای روزهای 11 تا 16 مرداد فیلم های کلاهی برای باران ، قلب های شجاع ، کمی دورتر ، دعوت ، حمله به بلوک ، سلطان کمدی ، طلا ، جنجال در شهر و خط پایان را در نظر گرفته است .

به گزارش ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی شبکه سه،شرح فیلم هایی که در سینما تابستانه شبکه سه سیما پخش می شود به شرح زیر است.


* فیلم سینمایی کلاهی برای باران به کارگردانی مسعود نوایی محصول ایران در سال 1385 است که دوشنبه 11مرداد ساعت 15:30 از شبکه سه سیما پخش می شود .
بازیگران این فیلم سینمایی رضا عطاران ،جواد رضویان ،حدیث فولادوند، مهران غفوریان و مهران رجبی هستند .
در خلاصه داستان فیلم آمده است : ابی و جلال برای دزدی وارد خانه ای می شوند و ابی در جریان دزدی حضور باران و مادرش در خانه می شود. او هنگام خروج متوجه خودکشی باران به علت شکست عشقی در برابر پیروز می شود، اما به سرعت آنجا را ترک می کند و همراه جلال از آنجا دور می شود ولی ...
* فیلم سینمایی قلب های شجاع Brave Hearts: Umizaru به کارگردانی اِی چیرو هاسومی سه شنبه 12 مرداد ساعت 15:30 روانه آنتن شبکه سه خواهد شد .
این فیلم محصول ژاپن در سال 2012است که بازیگرانی چون هیدیکی ایتو ، ای کاتو ، رای اوتا ساتو و شوهی میورا در آن نقش آفرینی می کنند .
در خلاصه فیلم آمده است : در پی نقص فنی یک هواپیما و باز نشدن چرخ جلو، مسئولین امنیت هوایی تصمیم می گیرند که هواپیما در خلیج توکیو فرود بیاید. در این راستا نیروهای گارد ساحلی ژاپن مامور نجات جان مسافران می شوند. آنها بعد از پشت سر گذاشتن مخاطرات فراوان و...
*فیلم تلویزیونی کمی دورتر به کارگردانی مجید اسماعیلی با ژانر مذهبی ، چهارشنبه 13 مرداد ساعت 15:30 از شبکه سه سیما پخش می شود .
در خلاصه داستان فیلم با بازی مهدی فقیه، ثریا قاسمی و یوسف خداپرست آمده است ،: فرخ و منیر زوج سالخورده‌ای هستند که 30 سال در ایستگاهی دور افتاده سوزنبان قطارند. منیر آرزوی زیارت حضرت معصومه (س) را دارد اما تا بحال نتوانسته همسرش را تنها بگذارد، تا این که خوابی می‌بیند و ...
*فیلم تلویزیونی دعوت به کارگردانی سید مجتبی اسدی پور ، پنجشنبه 14 مرداد ساعت 10:00روانه آنتن شبکه سه خواهد شد . اردلان شجاع کاوه، سیما مطلبی وگیتی معینی بازیگران این فیلم که محصول 1390 تولید شده ، هستند .
این فیلم درباره ۀ زن و شوهری به نام منصور و معصومه است که برای زیارت به قم می آیند و در این میان مشخص می شود که منصور طبق یک برنامه ی از قبل پیش بینی شده برای کار دیگری به قم آمده ولی در 24 ساعت آینده اتفاقاتی روی می دهد که مسیر برنامه ی انها را تغییر می دهد و ...
*فیلم سینمایی خانه ای کنار ابرها به نویسندگی و کارگردانی سیدجلال دهقانی اشکذری ، پنجشنبه 14 مرداد ساعت 16:00 از شبکه سه سیما پخش می شود .
داستان این فیلم در دهه ۶۰ می‌گذرد و درباره آشنایی دو جوان با مادر شهیدی است که در روند زندگی این دو تاثیرگذار خواهد بود. فیلم سینمایی خانه ای کنار ابرها محصول 1392است که نگار عابدی، حامد کمیلی و هدایت هاشمی در آن بازی کرده اند .

*فیلم سینمایی حمله به بلوک Attack the Block محصول مشترک انگلیس و فرانسه در سال 2011
به کارگردانی جو کورنیش، پنجشنبه 14 مرداد ساعت 24:00 روانه آنتن شبکه سه خواهد شد .
بازیگران این فیلم جان بویگا، جودی ویتاکر ،الکس اسمیل و لئون جونزو هستند .
در خلاصه داستان فیلم آمده است : یک بچه از موجودات فضایی که بطور اتفاقی به زمین آمده توسط چند نوجوان ولگرد کشته می شود و همین موضوع باعث حمله گروهی آن موجودات به محله سکونت نوجوانان می شود. موریس که باعث بوجود آمدن این دردسر شده است خود نقشه ای می کشد و با جمع کردن انها در یک محل همه آن موجودات خطرناک را منفجر می کند و ...

*فیلم سینمایی سلطان کمدی The King of Comedyمحصول آمریکا درسال1982با ژانری طنز است که جمعه 15 مرداد ساعت 10:00 از شبکه سه سیما پخش می شود . در این فیلم به کارگردانی مارتین اسکورسی ، بازیگرانی چون روبرت دنیرو و جری لوئیس نقش آفرینی کرده اند .
در خلاصه فیلم آمده است : مردی دیوانه وار به جمع اوری عکس های امضا شده بازیگران می پردازد و بر این باور است که اگر فرصتی به او داده می شود، بزرگترین کمدین خواهد شد.

*فیلم سینمایی طلا Gold به کارگردانی توماس آرسلن محصول مشترک آلمان و کانادا در سال 2013 است که جمعه 15 مرداد ماه ساعت 14:30 از شبکه سه سیما پخش می شود.
در خلاصه داستان فیلم آمده است : در سال 1998 که تمام مردم در تلاش برای جستجوی طلا هستند , "امیلی میر " به گروه مهاجران آسمانی که به شمال برای جستجوی طلا ,سفر کردند ملحق می شود . او به همراه هفت جوینده طلا که از اتفاقاتی که قرار است برای آنها رخ بدهد هیچ اطلاعی ندارند. آنها بیابانها و جنگلهای کانادا را با سختی و خستگی زیاد سپری می کنند و ...
بازیگران این فیلم نینا هوس و مارکو ماندیک هستند .

*فیلم سینمایی جنجال در شهرRumble in The Bronx محصول مشترک کانادا و هنگ کنگ به کارگردانی استایلن تونگ ، جمعه 15 مرداد ماه ساعت 19:00 روی آنتن شبکه سه قرار می گیرد . این فیلم سینمایی با ژانر حادثه ای- طنز در سال 1995 تولید شده است .
درخلاصه داستان این فیلم با بازی جکی چان و آنیتا مویی آمده است :کیونگ از هنگ کنگ به مغازه عمویش در نیویورک مهاجرت می کند و به محله شلوغ و پر از خلافکار برانکس می رود. در آنجا با اوباش محله به رهبری تونی و یک دختر چینی به نام نانسی درگیر می شود. اما رابطه خوب او با برادر فلج نانسی "دنی" آنها را به هم نزدیکترمی کند. از طرفی یک گروه سارق الماس در درگیری با یکدیگر الماس ها را گم می کنند و....

*فیلم سینمایی خط پایان به نویسندگی و کارگردانی محمدعلی طالبی محصول 1364 ایران شنبه 16 مرداد ساعت 15:30 از شبکه سه پخش می شود .
بازیگران این فیلم سینمایی ایرج طهماسب، پرویز پورحسینی وحمید جبلی هستند .
در خلاصه داستان فیلم آمده است : خلیل سمندر کارگر یک کارگاه تولیدی شیفتة دوچرخه سواری و عضویت در باشگاه ایران جوان است. او با وساطت هوشنگ، فرزند محمدی رییس باشگاه ایران جوان، به عنوان ذخیره وارد باشگاه و در مسابقه ای اول می شود. اما به دلیل ناراحتی قلبی از شرکت در مسابقات آسیایی تهران باز می ماند. درهمین زمان عوامل قراب رییس باشگاه کاخ، که وابسته به دربار است، با اتومبیل محمدی را مصدوم می کنند و ...

508502

کد خبر: 666383

وب گردی

وب گردی