هیات مدیره و بازرس کانون ملی منتقدان تئاتر ایران ابقا شدند

مهدی نصیری، سعید محبی، رضا آشفته، بابک فرجی و سیدجواد روشن به عنوان هیات مدیره و عرفان پهلوانی به عنوان بازرس کانون ملی منتقدان تئاتر ایران انتخاب شدند.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی این کانون ، یازدهمین انتخابات هیات مدیره و بازرس کانون ملی منتقدان تئاتر ایران چهارشنبه ۶ مرداد با حضور بیشتر اعضای این کانون در تالار مشاهیر مجموعه­ تئاتر شهر برگزار شد و اعضای این کانون، هیات مدیره و بازرس را برای دو سال دیگر انتخاب کردند.

در این جلسه­ مجمع عمومی و انتخابات کانون برگزار شد و پس از رای­ گیری، مهدی نصیری، سعید محبی، رضا آشفته، بابک فرجی و سید جواد روشن به عنوان هیات مدیره و عرفان پهلوانی به عنوان بازرس کانون ملی منتقدان تئاتر ایران انتخاب شدند. همچنین امید طاهری و حسن پارسایی به عنوان اعضای علی­ البدل هیات مدیره و حمید کاکاساطانی به عنوان بازرس علی ­البدل انتخاب شدند.

بدین ترتیب و در نخستین جلسه­ هیات مدیره که پس از مجمع عمومی برگزار شد، مهدی نصیری برای دو سال دیگر و تا سال ۹۷ به عنوان رییس کانون ملی منتقدان تئاتر انتخاب شد و رضا آشفته به عنوان نایب رییس، سعید محبی مسئول امور مالی، بابک فرجی مسئول روابط عمومی و سید جواد روشن منشی هیات مدیره­ کانون ملی منتقدان تئاتر ایران شدند.

502502

کد خبر: 666433

وب گردی

وب گردی