مرگ عجیب  دختر دو ساله در پارک

زوج جوانی که برای بازی بدمینتون به یک بوستان در تهران رفته بودند تصور نمی کردند بازی آنها چه سرنوشت شومی برا ی دخترک دو ساله رقم خواهد زد.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل ایران ساعت 2 بامداد پنجشنبه بازپرس ایلخانی از مرگ مشکوک دختری دو ساله در یکی از بیمارستان‌های جنوب پایتخت باخبر شد.
پس از حضور مأموران در بیمارستان مشخص شد که حدود ساعت 6 بعد از ظهر چهارشنبه زوج جوانی به همراه پیرمردی، این دختر بچه را به بیمارستان رسانده‌اند. بلافاصله نیز کودک که از ناحیه قفسه سینه و گردن بشدت مصدوم شده بود تحت درمان قرار گرفت. اما ساعاتی بعد به علت شدت جراحات جان سپرد.مرد جوانی که دخترک را به بیمارستان رسانده بود گفت: من و همسرم به تازگی ازدواج کرده‌ایم. دیروز غروب در بوستان مشغول بازی بدمینتون بودیم که توپ به پشت سرم پرتاب شد.همانطور عقب عقب رفتم تا با راکت زیر توپ بزنم که ناگهان روی زمین افتادم. وقتی بلند شدم ، زیر پایم دخترکی را دیدم که ناخواسته روی او افتاده بودم. درحالی که بشدت ناراحت شده و ترسیده بودم بچه را در آغوش کشیدم. بلافاصله نیز همراه همسرم و پدربزرگ بچه او را به بیمارستان رساندیم. اما متأسفانه دختر کوچولو به طرز ناباورانه‌ای جان سپرد.
پدر بزرگ کودک نیز به بازپرس جنایی گفت: امروز نوه‌ام بی‌قراری می‌کرد به همین خاطر او را به پارک بردم. نوه‌ام داخل چمن هاسرگرم بازی بود که ناگهان این اتفاق رخ داد.
بازپرس ایلخانی پس از صدور دستورانتقال جسد دخترک به پزشکی قانونی، مرد جوان را بازداشت کرد.

105105

کد خبر: 666521

وب گردی

وب گردی